« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
گزارش تصویری ؛
مردم انقلابی شهر لنده در محکومیت حمله رژیم صهیونسیتی به بیمارستان غزه به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و با راهپیمایی از نقاط مختلف به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و کشته شدن صدها نفر از کودکان و مردم فلسطین، تجمع خودجوش مردم لنده در اعتراض به این اقدام ددمنشانه، ظهر امروز در میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

مردم انقلابی لنده همگام با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و سراسر کشور با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با رژیم کودک‌کش و قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شده‌اند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Germany
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
0
0
دروغ برای پنهان کردن حقیقت خلق می شود ، حقیقت در تاریکی دروغ گم می شود و در تاریکی هر ظلمی ممکن می شود.

ترس عامل گسترش تاریکیست،

اما دشمن تاریکی روشناییست و حقیقت همان روشناییست

دانستن حقیقت و بالا رفتن آگاهی جمعی راه نجات ملتها و رفتن به سوی عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ است

—————————————————————————————–

به نظر می رسد که تقریبا” تمامی ارتشهای دنیا مستقیما” از پنتاگون دستور می گیرند.حتی ارتشهای روسیه و چین.

در واقع چیزی که به عنوان ۷۰۰۰ پایگاه نظامی آمریکا در کل دنیا عنوان می شود همین ارتشها و مکانهای نظامیست که در حدود ۲۰۰ کشور چهان پراکنده اند و اسلحه و سیستمهای مخابراتی و سایر امکانات را در اختیارشان قرار می دهد.و درجه اهمیتشان برحسب موقعیت جغرافیایی فرق می کند و با کمک همین ارتشها امریکا قادر است در هر منطقه ای که اراده کند جنگ و درگیری ایجاد نماید.
مثل جنگ اوکراین و جنگ غزه و اسراییل که کارگردان ان دموکراتهای امریکا هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: