« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
رئیس اداره برق بخش سوق :
گفت: در صورت بروز مشکل در شبکه برق و یا هرگونه خاموشی احتمالی در شبکه ، مشترکین می توانند درخواست و یا گزارشات خود را از طریق نصب “اپلیکیشن برق من”و یا سامانه ۱۲۱ ثبت کرده و پیگیری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره برق بخش سوق گفت :حدود ۹۰ درصد از شهروندان برای رفع مشکل حوادث برق و همچنین خاموشی معابر یا به صورت حضوری مراجعه می کنند و یا به همراه شخصی کارمندان اداره برق تماس می گیرند.

مشترکین مشکلات خاموشی شبکه برق را به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند

وی از شهروندان خواست تا گزارش خاموشی معابر، حوادث برق و...  را از طریق تماس با ۱۲۱ثبت نمایید و نیازی به مراجعه حضوری به اداره و تماس به موبایل های شخصی همکاران نیست.

عزیزی تصریح کرد: مشترکان می توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب های غیرمجاز و افراد مشکوکی که در حریم شبکه های برق هستند با مرکز ۱۲۱ تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند، چرا که رسیدن به موقع اکیپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشی گسترده منطقه جلوگیری خواهد کرد.

عزیزی افزود: شهروندان می‌توانند نرم افزار " برق من" را از کافه بازار و پلی استور دریافت و نصب و تمامی خدمات برق را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند.

ایشان در ادامه بخشی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را به شرح زیر تشریح نمود:

نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض
امکان پرداخت آنی قبض
نمایش سوابق پرداخت
نمایش سوابق مصرف
ثبت قرائت توسط مشترک
امکان ثبت درخواست آزمایش کنتور
مشاهده خاموشی‌ها
ثبت و اعلام خاموشی
رفع مشکل ولتاژ شبکه برق
اعلام مشکل روشنایی معابر
ثبت خسارت وارده به مردم
ثبت خسارت وارده به شبکه
درخواست رفع حریم
رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز
ثبت سرق برق
ثبت مکاتبات مراجعین حوزه برق
استعلام شبکه موجود توسط سازمان‌ها و ادارات دولتی

این مسئول خاطرنشان کرد: درصورتی که نیاز به خدمات پس از فروش انشعاب و یا خدمات پرداخت صورتحساب قبوض خود داشتید به آسانی می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

خبرنگار:ساسان عزیزی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: