« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق بررسی ها و پیش‌بینی‌ها هواشناسی بارش‌های پاییزه در این استان بیش از حد نرمال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛«ولی بهره مند» با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش بینی های بلند مدت شهریورماه ۱۴۰۲ بارش های پاییزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از حد نرمال خواهد بود.

بارش‌های پاییزی بیش از حد نرمال خواهد بود

وی با بیان اینکه طی ماه‌های آبان، آذر و دی ماه بیشترین بارش ها در این استان خواهد بود، اظهارکرد: این بارش ها آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل را در پی خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابراین برای فصل پاییز بارش‌های بیش حد از نرمال برای این استان پیش‌بینی شده که نیاز است دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهردای‌ها، راهداری و آب منطقه ای آمادگی کامل را داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه خود را انجام دهند.

بهره مند تصریح کرد: بارش های زمستانی امسال در جنوب غرب کشور بخصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد خوب است اما نسبت به بارش های پاییزی کمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش بینی شده بارش های پاییزی امسال استان تا دو برابر افزایش یابد.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیس بینی می شود اواخر اذرماه و دی ماه شاهد بارش برف در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص مناطق سردسیری باشیم.

بهره مند بیان کرد: بارش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از نیمه دوم آبان شروع می‌شود که پیش‌بینی شده امسال بارش‌های پاییزه زودتر از اواسط آبان شروع شود.

گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد در سال زراعی گذشته رتبه دوم بارش‌ها را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: