« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
سرپرست بانک در پیگیری از روند پرداخت ارز اربعین اعلام کرد:
محسن سیفی، سرپرست بانک صادرات ایران در بازدید از برخی شعب این بانک، فرآیند پرداخت ارز اربعین به زائران حسینی علیه‌السلام را پیگیری کرد و از فروش ارز به بیش از 68 هزار زائر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیفی در بازدید از شعبه مستقل مرکزی (کد3046) و شعبه فردوسی (کد3) بانک صادرات ایران، روند پرداخت و عرضه ارز اربعین به زائران را بررسی و دستورات لازم برای تداوم ارائه خدمات به آنها را تا زمان مقرر، مورد تاکید قرار داد.

پرداخت ارز اربعین به بیش از 68 هزار زائر حسینی توسط بانک صادرات ایران​​

وی در جریان این بازدید با تاکید بر ارائه خدمات به مردم و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: پرداخت ارز اربعین از جمله مأموریت‌هایی است که همه ساله با ارادت ویژه از سوی کارکنان بانک صادرات ایران به سیدالشهدا علیه‌السلام، در دستور کار قرار گرفته و از آغاز سفرهای اربعین امسال تاکنون 68 هزار و 660 نفر از زائران اربعین بیش از 12 میلیارد و 512 میلیون دینار عراق از 224 شعبه و باجه منتخب بانک صادرات ایران دریافت کرده‌اند.

سیفی همچنین با تاکید بر اینکه مسآله شلوغی شعب بانک از طریق توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری حل می‌شود، افزود: بخش زیادی از توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال بانک در سال جاری تکمیل خواهد شد.

سیفی رسیدگی به مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای بانکداری جامع را خاطرنشان کرد و افزود: بانک صادرات ایران با تمرکز بر ارائه خدمات ویژه برای واحدهای تولیدی و حمایت از اشتغال، خدمات ویژه‌ای در قالب بانکداری شرکتی و اختصاصی به مشتریان ارائه می‌کند.

وی برنامه‌ریزی برای تقویت حضور مدیران ارتباط در شعب را از دیگر اقدامات بانک برای توسعه خدمات بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی عنوان کرد.

سرپرست بانک صادرات ایران همچنین افزایش منابع را از جمله مهمترین راهبردهای بانک برای توسعه خدمات به مردم و اقتصاد کشور عنوان کرد و برنامه‌ریزی برای رسیدن منابع بانک به 8000 هزار میلیارد ریال را از جمله اهداف بانک عنوان کرد.

وی در این بازدید که با همراهی اقبالی‌راد، معاون شعب و کیومرث جهانبانی، مدیر امور شعب استان تهران و البرز صورت گرفت، با تاکید بر توجه و تسهیل پرداخت تسهیلات خرد و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بانک افزود: عمل به مسئولیت اجتماعی بانک، بازگشایی از گره مشکلات مردم و رضایت خداوند را سه ویژگی مهم پرداخت تسهیلات خرد به مردم برشمرد و افزود: توجه به این خدمات در کنار مسئولیت مالی، اجر معنوی و مایه برکت کار در بانک صادرات ایران است.​

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: