« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛
علیرضابیگی، نماینده مجلس یازدهم از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد درخصوص ادعای مطرح شده درباره ترور وی به به سایت دیده‌بان ایران گفت: به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسایت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر آقای احمدی‌نژاد این موضوع را اعلام کردند.

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ چند روز پیش اطلاع رسانی محمود احمدی نژاد (دولت بهار) در ادعایی از تلاش برای ترور او خبر داد و نوشت: «حسب اطلاع واصله از منابع موثق، دفتر آقای دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه‌ای خطاب به فرماندهان و مقامات ارشد نظامی و امنیتی مسئول، نسبت به برخی تحرکات و اقدامات بسیار نگران کننده علیه ایشان هشدار داد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی و برخورد با عوامل مربوط در این زمینه شد. این منابع تصریح کردند که تحرکات و اقدامات عملی صورت گرفته در روزهای اخیر، آشکارا از یک تلاش سازمان یافته برای سوء قصد علیه دکتر احمدی نژاد حکایت داشته است.»

علیرضابیگی، نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: از یکی دو ماه پیش تلاش‌ها برای سو قصد به احمدی‌نژاد بیشتر شده/ مستندات را به نهادهای امنیتی داده اند

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس و از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه بر چه اساس این ادعا مطرح شده است به دیده‌بان ایران گفت: «احساس نگرانی از گذشته نسبت به سلامت آقای احمدی نژاد وجود داشته و با مشاهدات و قرائنی که وجود دارد به مسئولان ذی‌ربط اطلاع داده شده است.»

این نماینده مجلس یازدهم درباره ارسال شواهد ترور احمدی‌نژاد به نهادهای امنیتی به دیده بان ایران گفت: «جزئیات را مسئولان باید رسیدگی کنند.»

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه از چه زمانی این تحرکات احساس شده است، گفت: «به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسیت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر آقای احمدی‌نژاد این موضوع را اعلام کردند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: