« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد؛
مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران از میزبانی مردم لنده از درب باب المهدی حرمین عسکریین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران از میزبانی مردم لنده از درب باب المهدی حرمین عسکریین خبر داد.

میزبانی مردم لنده از درب باب المهدی حرمین عسکریین/آماده سازی موکب باب الحوائج در شلمچه آغاز شد

سیدمحمدطلا میری در ابتدای این نشست  با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند که رسالت آگاهی‌بخشی به جامعه را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه پوشش لحظه‌ای همایش میلیونی اربعین چهره سرشار از شور حسینی را برای مردم جهان به تصویر می‌کشد، افزود: فعالان رسانه‌ای باید از این توفیق معنوی به نحو احسن استفاده کرده و اثرات این تجمع بزرگ را در قالب‌های مختلف رسانه ای انتشار دهند.

مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده از برگزاری آئین استقبال از درب «باب المهدی» امامین عسکریین (ع) خبر داد و گفت:این مراسم روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۸ عصر با استقبال مردمی و در محل مصلی بزرگ امام خمینی برگزار خواهد شد.

سید محمد طلا میری تصریح کرد: درب «باب المهدی» متعلق به امامین عسکریین (ع) در سامرا است که با مشارکت هنرمندان استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ساخته و به عراق منتقل خواهد شد.

ایشان در ادامه از آماده سازی و استقرار  موکب باب الحوائج طی شهریور ماه امسال برای پذیرایی از زئران اربعین حسینی در موقعیت شلمچه خبر داد و گفت: موکب باب‌الحوئج شهرستان لنده  امسال نیز با مشارکت خیرین، گروه‌های جهادی و مردم فهیم شهرستان و همکاری و همراهی مسئولان شهرستانی و استانی آماده پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی خواهد بود.

مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده زمان تقریبی  استقرار موکب باب‌الحوائج در مرز شلمچه را  ۳ تا 20 شهریور اعلام نمود و با تقدیر ویژه از مردم و مسولان شهرستان و استان گفت:با تشکیل کمیته های مختلف از جمله کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات که متشکل از خبرنگاران فعال شهرستان نیز می باشد برنامه های مدونی برای خدمت همه جانبه به زائران حسینی تدارک دیده شد.

در پایان این مراسم به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل بعمل امده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: