« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲
افتخاری دیگر در عرصه رسانه برای "پایگاه خبری آوای رودکوف"
"پایگاه خبری آوای رودکوف" در اولین جشنواره رسانه‌ای «خبر خوب» بعنوان تنها رسانه موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در بخش موضوعی عفاف و حجاب شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آیین اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای «خبر خوب» با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده تیپ ۴۸ فتح ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و جمعی دیگر از مسئولان و با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف در تالار سینما هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این جشنواره که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،"پایگاه خبری آوای رودکوف" بعنوان تنها رسانه  برگزیده و موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در بخش ویژه موضوعی عفاف و حجاب معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

در متن لوح اهدایی از سوی دبیر جشنواره و مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف آمده است:

با سپاس از حضور ارزشمندتان در اولین جشنواره رسانه ای خبر خوب و بر اساس رای هیات داوران موفق به کسب عنوان مقام شایسته تقدیر در بخش ویژه موضوعی حجاب و عفاف شده اید ؛پویایی قلمتان و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال آرزو مندیم.

کسب رتبه برگزیده
 
بیشتر بخوانید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: