« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
سید ضیاء ایمانی:
مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.

پایگاه خبری آوای رودکوف: سید ضیاء ایمانی افزود: خدمت‌رسانی و فروش ارز به زائران اربعین حسینی با هماهنگی با بانک مرکزی و برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سال گذشته در بانک صادرات ایران انجام خواهد یافت. برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات ارزی زودتر آغاز شده و سعی داریم در تمامی شعب ارزی در سراسر کشور، این خدمات ارائه شود. علاوه بر این، صرافی سپهر نیز آمادگی کافی برای ارائه این خدمت دارد. از این رو تلاش می‌کنیم بهتر از سال گذشته خدمات ارزی به زائران اربعین ارائه شود ضمن اینکه منتظر سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی هستیم.

بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است

ایمانی با اشاره به اینکه سال گذشته 128 شعبه و باجه ارزی در 31 استان کشور به مدت 18 روز به صورت یکسره و 36 شعبه ارزی به صورت کشیک در روزهای تعطیل به زائران خدمات ارزی ارائه دادند، افزود: صرافی سپهر نیز با تجهیز چهار شعبه خود در شهرهای تهران، اصفهان، یزد و شیراز به این خدمت‌رسانی ملحق شدند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران از فروش نزدیک به 3 میلیون دلار آمریکا و 780 میلیون دینار عراق به زائران اربعین در سال گذشته خبر داد و افزود: فروش ارز اربعین در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان‌غربی و کردستان با خدمات ویژه‌ای به زوار اربعین ارائه شد به نحوی که در این استان‌ها از 14 دستگاه خودپرداز سیار نیز استفاده شد.

ایمانی اظهار کرد: بانک صادرات ایران با 635 دستگاه خودپرداز فعال و ثبت بیش از پنج میلیون و 191 هزار تراکنش، بیش از 51هزار میلیارد ریال خدمات ریالی به زائران اربعین ارائه داده است.

وی همچنین از پرداخت 2258 میلیارد ریال تسهیلات در دو مرحله به 48 هزار نفر از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی سال 1401 خبر داد و گفت: این بانک علاوه بر ارائه خدمات ارزی، با برپایی موکب‌های شهدای بانک صادرات ایران در تهران و نقاط مرزی مهران، خسروی و شلمچه خدمات رفاهی و فرهنگی ارزشمندی به زائران داشته و در سال جاری نیز این خدمات با تمهیدات مناسب‌تری همراه خواهد بود.​

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: