« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
مسئول هلال احمر شهرستان لنده خبر داد:
کوهنوردان و اعضای باشگاه کوهنوردی زاگرس لنده با همکاری هلال‌احمر شهرستان لنده آموزش های لازم برای نجات حادثه دیدگان در کوهستان را دریافت کرده اند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کوهنوردان و اعضای باشگاه کوهنوردی زاگرس لنده با همکاری هلال‌احمر شهرستان لنده آموزش های لازم برای نجات حادثه دیدگان در کوهستان را دریافت کرده اند.

تیم واکنش سریع در لنده تجهیز و راه اندازی می شود

در این دوره آموزشی که با همکاري هلال‌احمر شهرستان لنده و باشگاه کوهنوردی زاگرس برگزار شد، مقدمات آموزشی برای شکل گیری تیم واکنش سریع کوهستان تدریس شد و تفاهم نامه همکاری برای نجات جان و کمک به همشهریان در شرایط بحران و در کوهستان بسته شد.

 مسئول هلال احمر شهرستان لنده افزود، علاوه بر دوره کمک های اولیه در نظر داریم دروه تخصصی نجات کوهستان را در لنده برای ارتقای سطح توانمندی و افزایش قدرت مانور امدادگران جمعیت هلال احمر و اعضای باشگاه کوهنوردی زاگرس و هیئت کوهنوردی شهرستان لنده برگزار نماییم.

تیم واکنش سریع در لنده تجهیز و راه اندازی می شود

عيسي محتشم افزود جا دارد از همکاری اعضای و مسؤل محترم باشگاه کوهنوری جناب آقای علیزاده، مسؤل محترم هیئت کوهنوردی جناب آقای شریعتی و مجموعه ورزش و جوانان لنده تقدیر و تشکر نماییم که در این راه یاریگری ما بودند و طی عملیات ها و آتش سوزی های اخیر در جنگل و مراتع و مناطق کوهستانی نهایت همکاری و جاادت را داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: