« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
دکتر نگین تاجی در دیدار مسئولان ارشد اجرایی و نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد :
دکتر نگین تاجی در دیدار مسئولان ارشد اجرایی و نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه: مبنای ما در دادگستری استان بحث عدالت قضایی یا دادرسی عادلانه است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان با حضور در دادگستری استان، هفته قوه قضاییه را تبریک گفتند.

مبنای ما در دادگستری استان بحث عدالت قضایی یا دادرسی عادلانه است

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان نیز در سخنانی گفت: مبنای ما در دادگستری استان بحث عدالت قضایی یا دادرسی عادلانه است.

دکتر نگین تاجی گفت در نظرسنجی نظرسنجی سامانه پنجره خدمات الکترونیک قوه قضاییه استان با کسب 75 درصد امتیاز مثبت حائز رتبه اول شده است.

نماینده عالی دستگاه قضایی بیان داشت توجه به مباحث علمی و آموزشی و حرکت در جهت خلاف رویه در استفاده از افراد توانمند بر اساس توانایی و تخصص علمی را یک اصل در دادگستری استان بیان کرد.

مقام ارشد قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از واقعیت هایی که در دادگستری استان وجود دارد ثبت آمار و ارجاع پرونده ها به محالم است.

وی افزود: ثبت و ارجاع واقعی پرونده‌ها به محاکم، موجب افزایش ۴۰ درصدی شعب در دادگستری استان شده است به طوری که تا قبل از این در شعب خانواده ماهانه ۲۴۰ پرونده ارجاع داده می‌شد و اکنون این رقم به ۱۲۰ پرونده رسیده است.

دکتر نگین تاجی در پایان با اظهار اینکه نمایندگان حقوقی دولت اطلاعات کافی و لازم را برای دفاع از بیت المال در محاکم را ندارند، افزود: در همین زمینه دادگستری استان، ۵ کارگاه آموزشی برگزار کرده است.

در ادامه این دیدار علی احمدزاده استاندار در ابتدا شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی را تسلیت گفت.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه در سخنانی اظهار داشت: آنچه که امروزه باید گفته شود این است که اگر دستاوردی انقلاب دارد و اثری در کار نظام برای باغ باقی ماندن آن است به برکت خون شهیدان بویژه شهیدان مؤثر و گرانقدری مثل شهید بهشتی است که باعث شد خون مطهرشان درخت انقلاب را آبیاری کنند.

مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تقدیم خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران بیمه می شد و راهش را ادامه می داد.

وی افزود: شاید در دنیا و عالم واقعی قابل تفهیم نباشد اما یک حقیقتی است که اثر خون شهید در جامعه و زندگی مردم اثر بی بدیل و بی مانند است که خون شهید باعث تداوم انقلاب ما شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب که رشد و ترقی آنبواسطه ی خون شهیدان بوده و هست و این همه خون مطهر برای اعتلای کلمه ی الله داده شده است.

سپس سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن هفته قوه قضائیه، در سخنانی اظهار داشت: کار کردن در مجموعه دادگستری بسیار سخت و پیچیده است.

فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در نظرسنجی که سالانه سپاه فتح برگزار می‌کند، دادگستری جزء مجموعه‌ هایی است که مردم به آن اطمینان دارند و ۷۰ درصد مردم احساس امنیت می کنند.

وی گفت امنیت حاکم در استان زاییده تلاش های دادگستری، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و همه ی مردم است.

سردار خرمدل افزود: برعکس تصور ها، نگاه مردم یک دستگاه خوب و امیدوار کننده است و آن نتیجه تعامل نسبت به دادگستری نسب به مردم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: