« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
آوای رودکوف؛
اوضاع نا به سامان این کانال نه تنها سیمای شهر را به هم ریخته بلکه سلامتی شهروندان را در معرض خطر قرار داده و مردم را نگران کرده است.

پایگاه خبری آوای رودکوف:کانال روباز هدایت آبهای سطحی شهر لنده معروف به کانال سیل بند همواره دغدغه مناطقی از شهر لنده بوده و در فصول گرما زندگی ساکنان اطراف را آزار می‌دهد.

بوی فاضلاب روانه شده در این کانال عرصه را بر زندگی مردم تنگ کرده و سلامت آنها را تهدید می‌کند.

بارها مشکلات کانال سیل بند در رسانه‌ها خبری شد و شهرداران وقت برای ساماندهی وعده‌ها دادند حتی به یکی از شعارهای اصلی نامزدهای انتخابات شورای شهر نیز تبدیل شد اما این وعده ها هرگز عملی نشد!

بوی نامطبوع ناشی از رهاسازی زباله‌ها در این کانال و پساب فاضلابی که با وزش باد به منزل مردم سرایت می‌کند امانشان را بریده است.

اوضاع نا به سامان این کانال نه تنها سیمای شهر را به هم ریخته بلکه سلامتی شهروندان را در معرض خطر قرار داده و مردم را نگران کرده است.

و حالا با گذشت چند سال انتظار شهروندان اگرچه مردم اعتقاد داشتند که همانند شهرهای سوق و دهدشت مسقف گردد اما با ابتکاری دیگر از طرف شهردار  لنده و شورای شهر ساماندهی آن آغاز گردیده است.

ساماندهی کانال سیل‌بند دهدشت آغاز شد /شهرداری لنده در خط مقدم خدمتگزاری به مردم

مهندس رنجبر شهردار لنده در همین راستا به خبرنگار آوای رودکوف گفت:ساماندهی سیل بندهای شهر لنده با اعتباری بالغ بر 3 و نیم میلیارد تومان آغاز گردیده و مقرر شد تا از ریزش کلیه ی آبهای سطحی به درون کانال سیل بند جلوگیری شود و همچنین کف سازی و شیب بندی کف سیل بند اصلی به منظور جلوگیری از تجمع آب و لجن زارها انجام شود.

شهردار لنده همچنین اظهار داشت:علاوه بر اقدامات مورد اشاره ؛ کانال فاضلاب پایین دست شهر نیز به منظور هدایت  ابهای روان و فاضلاب  دیوار چینی خواهد شد.

مهندس رنجبر در خبری دیگر از مناقصه ساماندهی جداول پراکنده سطح شهر با اعتباری باغ بر 800 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی خبر داد.

به گزارش آوای رودکوف ؛ مردم شهر لنده پیش از این نیز شاهد خدماتی در ورودی شهر ؛ ساماندهی پارک تپه نور الشهدا ؛ آسفالت معابر و روشنایی پارکها و بلوارها و .....بوده اند که بر این اساس می توان گفت شهرداری لنده در خط مقدم خدمتگزاری به مردم شهر است و ارائه خدمات باعث امید بخشی ودلگرمی شهروندان خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: