« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت عنوان شد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با هشداری جدی به سارقین گفت: پیشگیری و بازدارندگی انواع سرقت ها در استان وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدجواد هاشمی مهر در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان تاکید کرد: تقویت سیستم امنیتی و اقدامات پلیسی برای جلوگیری از انواع سرقت در استان صورت گرفته و کار را بر سارقین سخت می کند.

هشداری جدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به سارقین/پیشگیری و بازدارندگی انواع سرقت ها در استان وارد مرحله تازه ای شد

معاون امنیتی استانداری، آگاهی بخشی، آموزش شهروندی در رابطه با عوامل بازدارندگی، پیشگیری و مقابله با سرقت را ضروری بیان کرد و گفت: از صفر تا صد مقابله با انواع سرقت بر عهده مجموعه نیروی انتظامی نباشد و دستگاه های اجرایی و شهروندان هم باید اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

هاشمی مهر به بالا بردن ضریب امنیت و تقویت زیر ساختهای بازدارنده و پیشگیری، کنترل و مقابله با انواع سرقت تاکید کرد و گفت: روش های نو تقویت سیستم امنیتی برای جلوگیری از سرقت در دستور کار باشد.

معاون امنیتی استانداری خواستار تشدید اقدامات مقابله ای در رابطه با انواع شرارت ها، نزاع ها و بخصوص سرقت شد و تاکید کرد: به مردمی کردن مقابله با ناامنی ها بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به اینکه تا مالخر وجود دارد سرقت وجود دارد تاکید کرد: کمیته های کمیسیون سرقت، نیروی انتظامی و مراکز قضایی هم با شناسایی مالخرها سختگیرانه تر عمل کنند.

هاشمی مهر با بیان اینکه درصد زیادی از سرقت ها خودرویی تجهیزات و قطعات داخل خودرو است، اظهار داشت: در این رابطه اقدامات لازم در سطح شهرها و آگاهی سازی مردم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه، خواهان برنامه ریزی لازم برای کاهش حداقل۱۰ درصدی انواع سرقت ها و استمرار این مهم هستیم، گفت: موارد و نوع سرقت ها و جاهایی که تعداد سرقت ها بالاست به خوبی کنترل و مدیریت می شود.

هاشمی مهر به تجهیز سیستم های رصد در دستگاه های اجرایی و مکان های پرخطر تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی به خصوص خدمات رسان نسبت به کنترل اموال و بییت المال به خوبی دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

معاون امنیتی استانداری به تشکیل و فعالیت کمیته رصد، پایش و اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه و مقابله ای با سرقت در همه شهرستان ها تاکید کرد و افزود: این کمیته ها هر هفته یک بار تشکیل جلسه داده و با بالا بردن حساسیت ها نسبت به افزایش ضریب امنیت، گزارشات لازم را ارائه دهند.

هاشمی مهر با بیان اینکه، کنترل و جلوگیری از جرایم به خصوص سرقت از دغدغه‌های اصلی مردم است، تاکید کرد: مقابله و مبارزه جدی با این جرم در اولویت اقدامات پلیس قرار گرفته و هشداری جدی به سارقین است.

وی برعملیاتی کردن همه مصوبات نشست های مقابله با سرقت تاکید کرد و اظهار داشت: این مصوبات باید به سرعت اجرا شوند و بازخورد و ارزیابی لازم در این خصوص نیز صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: در هر جلسه باید هرگونه اقدامات موثر صورت گرفته و تاثیر گذاری تصمیمات جلسه قبلی ارائه شود.

نماینده نیروی انتظامی استان هم هشدار داد: نیروی انتظامی با تامین نیرو بیشتر، تکمیل تجهیزات، شناسایی و رصدهایی که داشته، اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای قویتر، بهتر و با عملیات میدانی، کار شناسایی و کشف جرایم سرقت را با حدت و شدت بالایی برنامه ریزی و عملیاتی می کند.

وی با اشاره به اینکه، پیشگیری و مقابله جزو وظایف اصلی و ذاتی این نیرو می باشد هشدار داد: با تلاش‌های نیروی انتظامی اغلب سرقت‌های صورت گرفته در استان را کشف و سارقان آنها دستگیر و تحویل قانون شده اند و این اقدام با شدت و حدت بیشتر ادامه می یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: