« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
آوای رودکوف گزارش می دهد ؛
طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان رئیس پلیس فتای شهرستان لنده منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده در مراسم معارفه رئیس پلیس فتا شهرستان لنده گفت:با مکاتبات فراوان و اعلام نیاز این فرماندهی و پیگیری های سرهنگ سید مهدی عمران فر رئیس پلیس فتا  و موافقت سردار فرماندهی انتظامی استان پلیس فتا شهرستان لنده راه اندازی شد.

سرهنگ ستاد محمود عدالت پرور اظهار داشت:تمام تلاش پلیس، رسیدگی به مشکلات و جلب رضایتمندی مردم است.

فرماندهی انتظامی شهرستان لنده با اشاره به ارتقا عملکرد نیروی انتظامی و افزایش کشفیات جرایم گفت: خوشبختانه در سال جاری همانند سالهای اخیر سیر کاهشی جرائم را در شهرستان شاهد هستيم.

سرهنگ عدالت پرور با اشاره به برنامه‌های پلیس در سال 1402 گفت: برخورد پیشگیرانه از سرقت ها، مواد مخدر و کاهش تصادفات همواره باید سرلوحه اقدامات انتظامی شهرستان قرار گرفته و با جدیّت و قاطعیّت تمام دنبال شود.

ایشان در ادامه  در خصوص راه‌اندازی پلیس فتا شهرستان گفت:پلیس فتا، به منظور پیگیری، تحقیق و کشف جرایمی که در فضای مجازی ، اتفاق می افتد، ایجاد شده و اهم وظایف fata، ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعالیت‌های مختلف در جامعه‌ اطلاعاتی، ممانعت از تعرض، به ارزش‌ها و هنجارهای جامعه، مراقبت و پایش از فضای تولید و تبادل اطلاعات، با هدف پیشگیری از تبدیل شدن این فضا به بستری برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی، می باشد.

راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان لنده /توصیه رئیس پلیس فتا استان به مردم

در این مراسم ستوان یکم حمزه حاجی‌زاده از کارشناسان باسابقه پلیس فتا که سابقه حضور در پلیس فتای شهرستان‌های ماهشهر، کهگیلویه را در رزومه کاری خود داشته ،با حکم فرماندهی انتظامی استان به‌عنوان رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان لنده منصوب شد.

خبرنگار ما در ادامه این مراسم طی تماس تلفنی با  رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از پیگیری ها و مساعدت ایشان در راه اندازی پلیس فتا شهرستان لنده نکته نظرات وی را در این خصوص جویا شد .

راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان لنده /توصیه رئیس پلیس فتا استان به مردم

سرهنگ سید مهدی عمران فر  اظهار داشت:امروزه استفاده از اینترنت و حضور در فضایی مجازی، بخش جدایی ناپذیری از زندگی همه ما شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. به همین دلیل، این فضا، نیازمند سر و سامان و نظم گرفتن است تا از امنیت برخوردار باشد و حقوق افراد در آن، مورد تعرض و خدشه، توسط سوء استفاده گران، قرار نگیرد.

رئیس پلیس فتا استان با هشدار به مردم در خصوص کارتهای عابر بانک گفت:از جمله جرم هایی که هنوز هم قربانی دارد اجاره دادن کارت بانکی میباشد و بعضی اشخاص خوش باور با آرزو پولدار شدن فریب کلاهبرداران فضای مجازی را میخورند و با اجاره کارت‌ بانکی به گردانندگان وب سایت‌های قمار و شرط‌بندی یا به بهانه ارتقاء حساب جهت اخذ وام، زندگی خود را می‌بازند.

سرهنگ عمران فر خاطرنشان کرد: اجاره کارت عابر بانک، اجاره دستگاه پوز و تمام ابزاری که به نام شخص و به اعتبار یک شخص اتفاق می‌افتد، ممنوع است و پلیس فتا و سایر نهادهای نظارتی به محض اینکه متوجه این مورد شوند، اقدام می‌کنند.

توصیه به مردم

وی در پایان با توصیه اکید به مردم گفت:هموطنان میبایست توجه داشته باشند به اشخاصی که نمی‌شناسند، اعتماد نکنند، تحت هیچ شرایطی اطلاعات حساب بانکی خویش را در اختیار دیگران قرار ندهند چرا که اگر اطلاعات حساب بانکی آن‌ها در مقاصد مجرمانه استفاده گردد، عواقب ناشی از اجاره حساب بانکی و پول شویی بر عهده مالک حساب خواهد بود و بایستی پاسخگو باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: