« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
آوای رودکوف؛
مدیر کل و معاون مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در محل دفتر رئیس سازمان دیدار داشتند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد:امروز یکشنبه (۲۰ فروردین ۱۴۰۱) مدیر کل و معاون مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در محل دفتر رئیس سازمان دیدار داشتند.

تقدیر مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت سازمان جهاد کشاورزی استان

در این جلسه حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری مهر مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان از فعالیت های مجموعه جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمت رسانی به مردم، به خصوص در بحث تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی در ایام تعطیلات عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر نمودند و خواهان ارتباط بیشتر بین دو دستگاه شد.

دکتر علی معتمدی پور ریاست سازمان ضمن قدردانی از حضور ایشان در سازمان جهاد کشاورزی با بیان برخی فعالیت های فرهنگی در این سازمان افزودند : بسیاری از برنامه های مذهبی و فرهنگی که به همت روحانیت معظم و همراهی همکاران ما در سطح سازمان برگزار می شود دراستان بی نظیر و باعث افتخار است .

وی حضور و توجه مؤثر روحانیت معظم استان در برنامه های این سازمان را بسیار ارزشمند توصیف نمود و تأکید داشتند؛ اگر چه از حضور مستمر حجه الاسلام طاووسی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی بهره مند هستیم اما امیدواریم مانند گذشته بتوانیم از محضر سایر بزرگواران در برنامه ها و مناسبت های آتی بهره مند شویم .

در پایان حجه الاسلام محمد جواد جعفری مهر حضور خود در این جلسه را فرصتی برای بهره مندی از فضای معنوی و جهادی دانستند و از زحمات کلیه پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد قدر‌دانی کرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: