« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
در دیدار استاندار با فرمانده انتظامی استان عنوان شد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات نیروی انتظامی در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: جزء سه استان آرام کشور در سال گذشته بودیم.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی احمدزاده در دیدار فرماندهی انتظامی، معاونین و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو از اقدامات نیروی انتظامی در سالی که گذشت، قدردانی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد جزء سه استان آرام و امن کشور در سال گذشته بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش زیادی از عملکرد خوب و رضایت‌بخش سال گذشته نتیجه تلاش اعضای شورای تامین استان بود.

وی با اشاره به بافت منطقه‌ای، طایفه‌ای و عشیره‌ای در استان و اختلاف‌هایی که میان طوایف وجود دارد، افزود: اقدامات خوبی جهت رفع اختلاف میان طوایف صورت گرفت.

دکتر احمدزاده به جلسه‌ای که در وزارت کشور پیرامون وضعیت تصادفات با حضور وزیر کشور، وزیر راه، رئیس پلیس راهور ناجا و دیگر مسئولان برگزار شد اشاره و عنوان کرد: در این جلسه اعلام کردیم که نباید کهگیلویه و بویراحمد را با استان‌هایی که جاده اتوبان دارند مقایسه کرد.

وی با اشاره به اینکه استان فاقد جاده اتوبان است ، بیان کرد: تعداد جاده‌های دو بانده استان هم محدود هستند.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه سال گذشته ۳۸ کیلومتر نیوجرسی در استان انجام گرفت، از ادامه نصب نیوجرسی در جاده‌ها و محورهای استان در سال جدید خبر داد و گفت: تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز استان در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: دفتر محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی قول مساعد جهت دو بانده شدن جاده‌های استان را دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تخصیص اعتبار و دوبانده شدن جاده‌های استان در آینده شاهد تحول عظیم در حمل و نقل استان خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محورهای کهگیلویه و بویراحمد در طول شبانه‌روز مسیر تردد چند هزار خودروی شوتی است که می‌طلبد هر چه سریعتر در منطقه میمند پاسگاه مستقر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای استقرار پاسگاه میمند اختصاص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت استقرار پاسگاه آمار تصادفات کمتر خواهد شد.

در ادامه فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار احداث پاسگاه میمند در حال انجام است.

سردار کیقباد مصطفایی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت طرح نوروزی پلیس و کاهش حوادث منجر به فوت پرداخت و گفت: در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۲۲ نفر در محورهای استان جان خود را از دست دادند اما این آمار در نوروز ۱۴۰۲ به ۱۸ نفر کاهش یافت‌.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی سفرها در تعطیلات نوروز امسال گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: