« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز کوچ عشایر استان ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شده است .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سید جواد هاشمی مهر در نشست هماهنگی کوچ عشایر استان اظهار داشت: با توجه به قانون سختگیرانه قاچاق دام سبک و سنگین از استان هرگونه جابجایی در این خصوص قبل از تاریخ ممنوع است

زمان آغاز کوچ عشایر استان ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد /عشایر زودتر از زمان معین کوچ بهاره را آغاز نکنند

وی با بیان اینکه، زمینه کوچ بهاره عشایر استان در دستور کار قرار گیرد افزود: اقدامات لازم برای تامین امنیت کوچ بهاره عشایر از طریق نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انجام می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: :هماهنگی های لازم نیز با منابع طبیعی استان های همجوار برای جلوگیری از کوچ زودتر از زمان مقرر انجام شده است.

هاشمی مهر، هرگونه کوچ چه به روش سنتی و چه از طریق کامیون را تا قبل از این تاریخ غیرقانونی عنوان کرد و گفت: عشایرقبل از کوچ هماهنگی لازم را با اداره امور عشایر استان و همچنین منابع طبیعی داشته باشند.

معاون امنیتی و اجتماعی استانداری امنیت کوچ عشایر را مهم دانست و اظهار داشت: فرمانداران جلسه هماهنگی کوچ عشایر را در همه شهرستان ها برگزار و نسبت به مسائل آن برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از مسئولان خواست تا کمک بیشتری در بحث احداث راه های عشایری داشته باشند تا خدمات بهتری و بیشتری به عشایر عزیز ارائه شود.
هاشمی مهر خواستار پیگیری و رفع مشکلات جامعه عشایری استان شد و اظهار داشت: بخش مهمی از تولیدات متعلق به تلاشگران جامعه عشایری استان است و به پاس این خدمات باید هماهنگی و همکاری لازم در امور آنها صورت گیرد.

وی گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از قطب های مهم جامعه عشایری در کشور به شمار می رود و در فصل پاییز و زمستان نیز پذیرای عشایر کوچ رو از استان های همجوار می باشد.

کنترل صدور بارنامه عشایر کوچ رو، گشت های ویژه نیروی انتظامی برای کوچ ییلاق و قشلاق، آمادگی هلال احمر و اوژانس در مسیرهای حرکت عشایر کوچ رو، امنیت عشایر توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و فراهم کردن اب عشایر توسط اداره امور عشایری از مهمترین مصوبات این نشست بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: