« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
رئیس سازمان امور دانشجویان کشور:
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: قرار گرفتن دانشگاه و صنعت در کنار یکدیگر، نقش موثری در ایجاد تحول شگرف در جامعه دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ هاشم داداش پور در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه یاسوج با اعلام این خبر اظهار داشت: تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت یک اولویت در دولت سیزدهم قلمداد می‌شود.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور بیان کرد: قرار گرفتن دو عنصر صنعت و دولت در کنار دانشگاه منشا تحول عظیم در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی توان مدیریت مسائل داخلی را یک ویژگی مهم برای مدیر دانشگاه برشمرد و اذعان داشت: یک مدیر موفق باید با توان اتصال نهادهای مختلف جامعه به دانشگاه، منشا تحول جامعه و دانشگاه باشد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان متذکر شد: هماهنگی و قدرت دادن به دانشگاه از طرف دولت، رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد را مطابق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در پی دارد.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: