« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
نماینده مرکز کهگیلویه و بویراحمد:
نماینده مرکز استان کهگبلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی و سازماندهی کارکنان قراردادی، شرکتی و حجمی دستگاه‌های اجرایی دغدغه اصلی دولت و مجلس است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی روشنفکر با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال دنبال کردن ساماندهی نیروهای شرکتی و قرار دادی و تبدیل وضعیت این نیروها در کمیسیون‌های مختلف از جمله کمیسیون اجتماعی مجلس هستیم.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: در نگاه مدیریتی و نگاه کارآمدی، نا‌امنی شغلی، نقش موثری در اثر بخشی خوب در نوع فعالیت واگذار شده دارد.

وی با بیان اینکه رفع دغدغه شغلی و امنیتی و ایجاد آرامش و انگیزه در کارمندان از ثمرات ساماندهی وضعیت شغلی نیروهای شرکتی و قراردادی است اذعان داشت: اثر بخشی در انجام امور و فعالیت‌ها توسط جامعه هدف، تحول در جامعه را در پی دارد.

روشنفکر به اجرای طرح ساماندهی و خرید خدمت نیروهای خدماتی و وضعیت نیروهای نهضتی، مربی پیش دبستانی، حق‌التدریسی با اجرای ماده 28 و بیکار شدن این نیروها اشاره کرد و متذکر شد: تحول منابع انسانی و برون سپاری حول محورهای غیر انتفاعی، پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی و نهضتی مجموعه وسیعی از منابع انسانی در حوزه آموزش و پرورش را شامل می‌شود.

وی گفت: خیلی از این افراد دوره جوانی خود را در حوزه‌های مختلف گذاشته‌اند و هزینه بسیار زیادی را متحمل شده‌اند و باید نسبت به وضعیت اشتغال آنها دقت لازم صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه شورا عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش، حتی حاکمیت و کمیسیون اجتماعی و آموزش و تحقیقات مجلس نیز در حال پیگیری و موضوع هستند اذعان داشت: با توجه به کمبودهای آموزش و پرورش و تناسب بین آمار بین تعداد معلمان و دانش‌آموزان می‌بایست نیروهای بلاتکلیف ساماندهی و سازماندهی شوند.

وی با اشاره به اخراج یا خرید خدمت نیروهای خدماتی در سنوات گذشته، گفت: در حالیکه در گذشته متولیان برای این کار مبنا و معیارهایی داشته‌اند؛ در حال تلاش هستیم که مشکلات این نیروها مرتفع شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: