« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
فرماندار بویراحمد:
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان هنوز اجرائی و عملیاتی نشده است گفت: ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به این شهرستان تخصیص یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجید احمدی در نشست شورای آموزش و پرورش بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: ابن میزان اعتبار بین پنج دستگاه اجرایی شهرستان توزیع می شود است.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: بسیاری از مسائل، مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اختصاص بخشی از این اعتبار برطرف می شود.

وی آموزش و پرورش را پایه و اساس پیشرفت هر جامعه برشمرد و اذعان داشت: مدیران اجرایی، نهادهای دولتی و مردم اقدام به همکاری و مشارکت لازم با آموزش و پرورش این شهرستان کنند.

وی بر لزوم گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ بین قشرهای مختلف مردم شهرستان بویراحمد گسترش تاکید کرد و متذکر شد: از ظرفیت نیکوکاران برای حمایت از آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد استفاده بیشتری شود.

احمدی با تاکید بر اجرائی نشدن بسیاری از مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان اضافه کرد: با آن دسته از نهادهای دولتی متولی که مصوبات نشست های شورای آموزش و پرورش بویراحمد را اجرا نکرده یا نسبت به آنها کم توجهی می کنند برخورد لازم نیز انجام شود.

وی خواستار رسانه‌ای شدن مصوبات اجرا نشده شورای آموزش و پرورش شد و افزود: دستگاه های اجرایی بویراحمد فضای خالی و مازادشان را برای استفاده در اختیار اداره آموزش و پرورش این شهرستان قرار دهند.

احمدی با بیان اینکه این فضاهای خالی و مازاد باید در شأن آموزش و پرورش باشند، بیان کرد: پیگیری های لازم برای واگذاری آنها به آموزش و پرورش بویراحمد نیز از سوی فرمانداری این شهرستان انجام می شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: