« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
آوای رودکوف؛
نشست تعاملی مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست تعاملی مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد .


در این نشست  الهی جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به حاضرین در این نشست بیان داشت: ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد  دنباله روی دفاع مقدس است ،دفاعی که چمران ها و آوینی ها  ،اورنگ ها و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی استادُ میدان دار آن  بودند و هم اکنون نوبت ماست با ترسیم هدف جامع ،همت کنیم و راه و سیره ی  اهل البیت علیه السلام  و شهدای عزیزمان  را ادامه دهیم .


وی افزود ؛نظام اسلامی مبتنی بر یک نوع جهان بینی است،که موجب ایجاد وحدت  اسلامی و مذهبی  در سایر کشور ها و ملل شده است،ستاد بازسازی عتبات و عالیات در کشور ما الحمد الله با بیش از ۶۳ پروژه جهت ساخت و تکمیل حرم های اهل البیت  با معماری اسلامی و هنر ایرانی موجب  انسجام ملل مسلمان  شده است .


جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت:  ۱)عبرت گیری    و ۲) درس  از نهضت و قیام عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را موجبات  ظلم ستیزی ،مقاومت در برابر مستکبران جهان اسلام دانستند.


 الهی  افزود:با نگرش به تاریخ اسلام از زمان ابوسفیان،معاویه و حاکمیتش برشام ،خلفای عباسی با شبهه افکنی و سنت های غلط موجب تردید و بد جلوه دادن دستورات دینی شدند و با توسل به ۳ اصل ۱-زور۲-زر۳-قدرت   ،تهدید مردم و وعده و وعید های دروغین به مردم حکومت کنند .


الهی بیان داشت: شما نخبگان جوان  با حضور  تخصصی در جهت اهداف ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد  می توانید با ارائه پیشنهادات سازنده ، ایده و نظرات و طرح  برای پشبرد و تسریع در رسیدن به  اهداف عالیه ستاد موثر  باشید.


بهروزی مسئول فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بیان داشت:از دیدگاه رهبری تبلیغ باید دارای شاخصه باشد ،نقش فضای مجازی در انتشار شعائر الهی و برنامه های فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است .


دکتر بهروزی اشاره داشتند؛فضای مجازی زبان گویای جوانان ماست،در فضای مجازی از تمامی ظرفیت ها،ایده ها،خلاقیت ها،سرمایه های الهی استعدادها بایست استفاده کرد،تهدیدات رسانه ای بایست تبدیل به فرصت شوند  .


همچنین محمدجواد درخشان دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به بیانات رهبری عزیز بیان داشت؛کار فرهنگی بایست هدفمند و جهادی  باشد، آغاز کار فرهنگی بایست برای رضای خدا و انگیزه الهی ،با سازماندهی منسجم،وحدت عمل،ایجاد فلوچارت قوی از ظرفیت و تخصص متخصصین و نخبگان جوان استان نشات بگیرد.

 
درخشان بیان داشت:مجمع متخصصین و نخبگان ،گروه جهادی سازندگی حزب الله استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری خود را با ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می دارد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: