« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
در جلسه امروز هیئت دولت:
استانداران همدان ، گلستان و گیلان در جلسه امروز هیئت دولت، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ ‌در جلسه امروز هیئت دولت، استانداران "گلستان"، "همدان"‌ و "گلستان" از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در این جلسه که به‌ریاست آیت‌الله ‌رئیسی برگزار شد، اعضای دولت پس از بررسی سوابق آقایان "علی‌محمد زنگانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد و اسدالله عباسی"، به آن‌ها به‌ترتیب به‌عنوان استانداران "گلستان، همدان و گیلان" رأی اعتماد دادند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار جدید همدان که بومی همدان محسوب می‌شود دارای مدرک فوق‌لیسانس است و سوابقی مانند معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل اقتصادی استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان، معاون اداری و مالی ستاد نصر، رئیس اداره اول سیاسی فرق و ادیان وزارت کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشاوره رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور دارد.

همچنین وی که سابقه حضور در جبهه را دارد بیش از 66 ماه در بند رژیم بعثی عراق بوده است و افتخار جانبازی را نیز در پرونده خود دارد.

براساس این گزارش، اسدالله عباسی استاندار جدید گیلان ‌‌نمایندگی مردم رودسر و املش در مجلس هفتم، هشتم و دهم را در کارنامه کاری خود دارد.

وی متولد 1340 اهل روستای هلوکله چابکسر در شهرستان رودسر است و سابقه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت احمدی‌نژاد را نیز در کارنامه دارد.

معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، عضو مجمع عمومی بانک‌های مسکن، کشاورزی، رفاه، کارگران و سپه، عضو ستاد امور رفاهی کارگران، رئیس شورای‌عالی کار، دبیر شورای‌عالی رفاه و تأمین اجتماعی، رئیس کمیته طبقه‌بندی مشاغل و دبیر شورای‌عالی اشتغال از دیگر سوابق عباسی به‌شمار می‌رود.

همچنین عباسی در سمت رئیس فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی، رئیس فراکسیون گردشگری در مجلس، عضو ناظر شورای‌عالی آموزش و پرورش، نایب‌‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نایب‌رئیس فراکسیون تعاون نیز خدمت کرده است.

همچنین علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان ‌پس از پایان جنگ به تحصیلات خود در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت و پس از فارغ‎التحصیلی در شبکه بهداشت مشغول به خدمت شد و پس از مدتی وارد ساختار مدیریتی شبکه بهداشت شد و پس از آن به سمت معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان منصوب شد و به ارائه خدمات ارزنده از جمله توسعه خانه‎های بهداشت و شبکه‌ ملی اطلاعات خانوار پرداخت.

فعالیت در وزارت بهداشت به‌عنوان مشاور وزیر، معاون امور اجتماعی، معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و قائم‌مقام رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، مدیر‌کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده، مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه از دیگر سوابق استاندار جدید گلستان است.ستانداران "گلستان، همدان و گیلان" رأی اعتماد دادند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: