« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
مدیر روابط عمومی آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد تکذیب کرد:
آب همه روستاهای شهرستان دنا و بخش پاتاوه سالم و بهداشتی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ علی محمد غریبی مدیر روابط عمومی آبفا استان در واکنش به خبری آلودگی چشمه ای در بخش پاتاوه  گفت: در روزهای اخیر یکی از رسانه ها با انتشار تصاویری از لاشه جانور سلاخی و رها  شده در چشمه ای در نزدیکی روستای ‌ده شیخ بخش پاتاوه مدعی به خطر افتادن سلامت آب شرب مردم شد.


مدیر روابط عمومی شرکت آبفا تصریح کرد: این چشمه که بدون حفاظ و حریم های بهداشتی است مورد استفاده شرکت آبفا نبوده و هیچ گونه استفاده شرب از آن انجام نمی گردد.

غریبی گفت: آب روستای ده شیخ و دیگر روستاهای بخش پاتاوه و شهرستان دنا از محل منابع آبی تحت الارضی و سطح الارضی حفاظت شده و سالم تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: همه آب استحصال و برداشت گردیده در ادامه با انتقال، ذخیره، گندزدایی و با اطمینان کامل از سلامت آن با نظارت مراکز بهداشتی در شبکه های توزیع آب به مردم عرضه می شود.

مدیر روابط عمومی آبفا استان اظهار داشت: امور آب و فاضلاب شهرستان دنا با هیچ شرطی استفاده از این چشمه را جهت شرب توصیه نمی‌کند چرا که بهداشتی نبوده و خطرات زیست محیطی و بهداشتی برای اهالی به دنبال دارد.

غریبی خاطر نشان کرد: آنچه برای آبفا مهم و خط قرمز آبفا می باشد تأمین و توزیع آب شرب با کیفیت و بهداشتی است که این مسأله از کمیت آب نیز بسیار مهم تر است و تا حصول اطمینان کامل از وضعیت سلامت و بهداشت آب، اقدام به عرضه آب نمی‌شود و به ساکنین شهر سی سخت و روستاهای شهرستان دنا بویژه در بخش پاتاوه نیز اطمینان خاطر می دهیم آب شرب همه مشترکین شهری و روستایی شهرستان دنا سالم و بهداشتی است.

سخنگوی شرکت آبفا استان ضمن تقدیر از همکاری تمامی اصحاب رسانه و پایگاه های خبری و تحلیلی و همچنین خبرنگاران و خبرگزاری ها و تأکید بر رعایت بیش از پیش پایبندی اشان به اخلاق حرفه ای هشدار داد کسانی که در هر نقطه ای از استان با انتشار اخبار بی اساس و کذب نسبت به مسائل آب آشامیدنی قصد تشویش اذهان مخاطبین و مشترکین را داشته باشند دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد بدون از اتلاف زمان، حق خود را نزد محاکم ذیصلاح محفوظ دانسته و اجازه نخواهد داد زحمات شبانه روزی همکاران تلاشگرمان در راستای خدمات رسانی به مردم و استوانه آبرویی دستگاه خدماتی آبفا در اذهان و افکار جامعه دچار خدشه گردیده و اعلام می دارد انتشار خبر غیر واقع توسط یک رسانه با محدود مخاطب را، که اعتماد عمومی بعنوان بزرگترین سرمایه اصحاب رسانه نزد مردم را دچار تزلزل می نماید از اساس کذب و بی ربط میباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: