« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی هادی شه‌دوست شیرازی را به‌عنوان مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس منصوب و از تعریف مسیرهای جدید گردشگری در این استان به عنوان یکی از ماموریت‌های وی یاد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از میلاد لارستان، علی‌اصغر مونسان در این حکم همچنین از اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، برنامه‌ریزی برای تقویت تورهای گردشگری و افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی به عنوان ماموریت‌های مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان فارس نام برد.

وزیر میراث فرهنگی در این حکم انتصاب همچنین ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث‌ ارزشمند فرهنگی-تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت‎‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود را به عنوان دیگر ماموریت‌های "شه‌دوست شیرازی” ابلاغ کرد.

مونسان در این حکم خطاب به شه دوست شیرازی تصریح کرده است: "توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.”

شهردار منطقه هشت (منطقه تاریخی فرهنگی)، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز و رئیس هیات ورزش های همگانی این شهرستان، برخی از سوابق شه دوست شیرازی است.

پیش از این و از چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، جمشید معینی سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس را برعهده داشت.

مصیب امیری مدیرکل پیشین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس پیش از آن به سمت رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور منصوب‌شده بود.


مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: