« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی آئینی، نخستین فرمانده انتظامی شهرستان اوز معرفی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، یکشنبه در آیین معارفه نخستین فرمانده انتظامی شهرستان اوز اظهار داشت: همه مردم از هر قشر، قوم و مذهبی که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌‍کنند برای نیروی انتظامی در زمینه تامین و احساس امنیت یکسان هستند.

فرمانده انتظامی استان فاری بیان کرد: همگان باید در تولید امنیت سهیم و شریک باشیم و نیروی انتظامی هم بخشی از این پازل هست.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید طعم شیرین امنیت را احساس کنند، گفت: دستور صریح رهبر معظم انقلاب، رسالت و راهبرد فرماندهی نیروی انتظامی و دولت جمهوری اسلامی این است که هرگز نباید کمترین نگاه بخشی، منطقه‌ای و هر نوع رفتاری که زمینه ایجاد دوگانگی و یا انحراف از عدالت اجتماعی را معنا بخشد، در درون مجموعه خدوم این نیرو ایجاد شود.

وی اضافه کرد: اگر برخی در گوشه و کنار این مرز و بوم به بعضی از اختلاف‌های منطقه‌ای و یا مذهبی اعم از شیعه و سنی بودن دامن می‌زنند، این افراد دوستدار عزت و سرفرازی این نظام نیستند و بدون شک در خط و مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

فرمانده انتظامی فارس، همچنین از همراهی، همدلی و هم‌افزایی مثبت مردم برای ایجاد نظم و امنیت عمومی در جامعه به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند و پشتوانه‌های مهم این نیرو، یاد کرد.

حبیبی ادامه داد: پلیس به همان میزان که باید مقتدر، خشن و سختگیرانه در مقابل مفسدان و اشرار ظاهر شود باید در نهایت ادب، ظرافت و رافت با مردم برخورد کند.

فرماندار شهرستان اوز نیز در این آیین بیان کرد: نیروی انتظامی تنها نهادی است که مردم تلاش‌ها و فداکاری‌هایش را برای تامین نظم و امنیت در شهرها، روستاها و هر نقطه‌ای از جامعه حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط، مشاهده می‌کنند.

علی اصغر علی پور افزود: بدون شک اقتدار و آبروی نیروی انتظامی، آبروی نظام جمهوری اسلامی است و هر کسی در هر مقام، مسوولیت و جایگاهی که هست مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های پلیس امنیت ساز است.

وی اظهار داشت، بار اصلی مقابله و مواجه با جریان و باندهای مواد مخدر و سوداگران مرگ و یا مبارزه با هر نوع شرارت‌ و ایجاد ناامنی در هر منطقه‌ای در وهله نخست بر دوش نیروی انتظامی است.

علی پور ادامه داد: امروزه عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی، مرهون ازخودگذشتگی های سربازان بی ادعای نظام در نیروی انتظامی، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی است.

وی گفت: نیروی انتظامی باید به همان میزان که با اقتدار و خشن در مقابل افراد شرور، مفسدان و برهم زنندگان نظم برخورد می‌کند در مواجهه با مردم نیز با رافت اسلامی با آنان رفتار و مایه دلگرمی برای آنان باشد که این مهم هم اینک در نظام جمهوری اسلامی و در وجود این نیروی مقتدر و مردم محور، مشهود است.

مدیر مجتمع علوم دینی شهرستان اوز نیز در این آیین با اشاره به آیات و روایاتی در مورد اهمیت امنیت و سلامت در جامعه به عنوان ارزشمندترین نعمت‌ها گفت: باید قدر این نعمت ‌و عاملان و متولیان در تولید این احساس امنیت در جمهوری اسلامی را بیش از پیش دانست.

شیخ محمد صالح انصاری ادامه داد: ایران اسلامی هم اینک یکی از مقتدرترین و امن‌ترین کشورها در منطقه و حتی جهان است که این مهم در سایه جانفشانی‌ها و فداکاری‌های نیروی‌های خدوم در نهادهای مختلف امنیتی و انتظامی محقق شده است.

در ادامه این آیین، سرهنگ دوم هادی محمدیان به ‌عنوان نخستین فرمانده انتظامی شهرستان اوز معرفی شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: