« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماری منحوس کرونا بیش از۷ هزار کارگر در این استان را بیکار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، پروانه نیک‌مرام پیش از ظهر امروز در نشست  مجمع و صنوف کارگران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون بیش از 7 هزار کارگر در این استان برای دریافت بیمه بیکاری فرم خوداظهاری به صورت اینترنتی پر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بیکاری کارگران به نسبت دیگر استان‌ها وضعیت بهتری داریم، عنوان کرد: قدرت ریسک پذیری کارفرمایان عامل تحرک و پویایی اقتصاد یک جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این استان برخی کارفرمایان با وجود ضرر و زیان حاضر به تعطیلی و بیکاری کارگران خود نشدند که این موضوع ستودنی است.

  وی با بیان اینکه هفته آینده وام 12 تا 16 میلیون تومانی با نرخ 12 درصد به کارگران عملیاتی می‌شود، افزود: تشکل‌های کارگری فاقد ساختمان بوده که این یکی از مهمترین خواسته آنان از مسئولان است.

نیک مرام ادامه داد: تشکل‌های کارگری از نظر مالی مشکلاتی دارند به گونه‌ای که دیگر حتی خبری از کمک‌های ناچیز گذشته نیست و وعده مسئولان برای حل مشکل نبود ساختمان برای این تشکل‌ها محقق نشده است.

علی کرمی مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: 14 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر داریم در حالی مکان مشخصی برای ارائه خدمات به آنان نداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: