« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
لطفا بخوانید و انتشار دهید:
اگر چه شهدای گمنام، نام و نشانشان را داده اند تا راهشان پابرجا بماند اما غربت و مظلومیت یک شهید مفقودالاثر در کنار شهید مسیحی بود و در روستای خالی از سکنه ی بَرد زرد شهرستان لِنده دل هر مسلمانی را به درد می آورد و ....
 پایگاه خبری آوای رودکوف-سیداسماعیل نژادتقوی:مقبره شهیدان بزرگوار حیات الله مسیح پور و شهید گمنام در روستای بَرد زرد شهرستان لِنده  استان کهگیلویه و بویر احمد که پس از سی و نُه سال هنوز ساماندهی نشده بود هم اکنون به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لنده  ساماندهی آن آغاز گردیده است.


چه زیبا گفتند، هنگامی که به قبور شهدا نزدیک می شویم به غربت و گمنامی آنان بیشتر پی می بریم.

و اما نکته مهم تر : اگر چه شهدای گمنام، نام و نشانشان را داده اند تا راهشان پابرجا بماند اما غربت و مظلومیت یک شهید مفقودالاثر که در این روستای خالی از سکنه و در کنار شهید مسیح پور آرمیده است و گویا آمار آن ، در هیچ یک از نهادها از جمله بنیاد شهید،کمیته جستجوی مفقودین و.. به ثبت نرسیده است و حتی از حضور این شهید گمنام در این منطقه بی اطلاع هستند!! دل هر مسلمانی را به درد می اورد.

بیشتر بخوانید:

براستی حق این شهدا و حق میزبانی این شهید گمنام در استان و شهرستان ما این بود؟! چرا هیچ کس پاسخی مناسب و قانع کننده برای این بی تدبیری ندارد و چرا تا کنون افتتاح یادمان این شهدا و این مهمان غریب ادا نشده ؟آیا علیرغم پیگیری های فراوان ،قریب به چهار دهه زمان برای پاسخ به این پرسش کافی نبود؟!!!!!

آری ! این قصه ی پر غصه ادامه دارد و  قطعا  مظلومیت این شهید بزرگوار بی شباهت به شهادت  هزاران شهید گمنام  دیگر و حتی مظلومه عالم، حضرت صدیقه کبری (سلام ا... علیها)  نیست اما ارزو می کنم روزی این شهید عزیز که در سال احتمالا 1360 و در تپه های الله اکبر به شهادت رسید شناسایی و  به دامان خانواده خود برگردد و مادری  پس از سال ها رنج فراق ،استخوانهای فرزندش را در آغوش بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: