« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
سرگرد فرزین جمشیدی در راستای کنترل اجتماعی وضعیت کرونا خبر داد:
سرگرد جمشیدی: ماموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنده با بیان اینکه مجموعه پلیس سهرستان با تمام ظرفیت خود نهایت همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا دارد از قاطعیت نیروی انتظامی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد.

سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت: پیشگیری ؛مقابله و مبارزه با بیماری کرونا جز اصلی ترین اولویت های مامورین پلیس است و در همین راستا همکاران ما در نیروی انتظامی سهرستان از همان روز اول مبارزه و مقابله با شیوع کرونا با همکاری و هماهنگی شبکه بهداشت و هلال احمر  وهمکاران در سپاه ناحیه سهرستان اقدام به راه اندازی گیت غربالگری نموده و به صورت شبانه روزی انجام وظیفه می نمایند .


سرگرد جمشیدی ورود خودرو های غیر بومی به شهرستان را ممنوع دانسته و اظهار داشت: همکاران ما در مسیر های منتهی به اماکن تفریحی و تفرجگاهی از جمله بخش مو گرمون و قیام  از ورود گردشگران  به این اماکن جلوگیری می نمایند .

فرمانده انتظامی لنده تصریح کرد: برابر قانون، خودرو رانندگان متخلف به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.

وی افزود: رویکرد پلیس در این ایام دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در خانه است اما ماموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرگرد جمشیدی با تأکید بر اینکه کادر درمانی و پرستاران با توجه به تلاش‌های انجام شده بسیار خسته اند، افزود: مردم با استمرار در خانه ماندن می‌توانند به آنها کمک کرده و با هم این دوره سخت را بگذرانیم.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده در پایان گفت: سامانه ۱۱۰ اماده دریافت هر گونه اخبار مربوط به احتکار و دپوی کالای بهداشتی و تجهیزات پزشکی در سطح شهرستان ی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: