« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خبر داد:
افتتاح و کلنگزنی پروژه های عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۴ پروژه افتتاح و ۷۷ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 381 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار حدود 944 میلیارد تومان و میزان اشتغال‌زایی سه هزار و 284 نفر در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد 304 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی77 پروژه شروع می‌شود.

وی به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 570 میلیارد تومان پروژه با اشتغال‌زایی دو هزار و 230 نفر در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که امسال نسبت به سال گذشته رشد خوبی در میزان اعتبارات و میزان اشتغال‌زایی داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 476 پروژه استان از اعتبارات سال 98 ابلاغ اعتبار داشتند که از مجموع یک هزار و 410 میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها، یک هزار و 56 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های استانی و 344 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های ملی ما است.
کلانتری به وضعیت مطالعات و اکتشافات معدن در استان اشاره داشت و بیان کرد: تنها استانی بودیم که مطالعات و اکتشافات معدن انجام نگرفته بود که در سال 98 این موضوع را اجرایی کردیم و در این راستا چندین فقره قرارداد امضا شد.

وی انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ ملت ایران دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما تاثیر زیادی بر نظام بین‌الملل گذاشت و به برکت این انقلاب، امروز یکی از تاثیرگذارترین کشورهای دنیا هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما وظیفه داریم برای تداوم راه انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا دهه فجر را گرامی بداریم و در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده و گسترش یافته، تلاش کنیم.

مدینه صابری /خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: