« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
فرماندار لنده خبر داد:
فرماندار لنده از آغاز عملیات راهسازی راه روستایی عروه در بخش مرکزی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید خدادوست موسوی در گفتگو با خبرنگار "آوای رودکوف " در خصوص آغاز احداث راه این روستا اظهار داشت:روستای عروه علیرغم ظرفیتهای فراوان کشاورزی و دامداری ؛ یکی از محروم ترین روستاهای شهرستان لنده امی باشد.


فرماندار لنده کمبود آب آشامیدنی، نبود راه ارتباطی مناسب و فرسوده بودن مدرسه ابتدایی را از عمده ترین مشکلات این روستا عنوان نمود.


مهندس موسوی افزود :خوشبختانه عملیات احداث و ترمیم جاده این روستا با همکاری بنیاد علویبه منظور رفع نقاط حادثه خیز  و تسطیح و بازگشایی این جاده آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مسیر ارتباطی این روستا  کوهستانی و تردد در آن به سختی انجام می شود اظهار داشت:با توجه به صعب العبور بودن این روستا بازسازی و ترمیم اساسی جاده آن  به اعتبارات قابل توجهی نیاز دارد.

فرماندار لنده همچنین از انعقاد قراردای به منظور ساخت یک واحد آموزشی در این روستا نیز خبر داد.

گفتنی است روستای عروه با جمعیتی بیش از ۲۳ خانوار با لنده مرکز این شهرستان ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.


تصاویری از بازدید فرماندار لنده از روستای عروه

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
0
سلام آقای بدری اگر می تونید لطفا مصاحبه های فرمانداران وبخشداران قبل را که در ارتباط با اسفالت جاده های روستایی و بهسازی راه ها که قبلا با همین سایت داشتند از جمله روستای کتج ، دوک ، اتشکاه و برمل و ............ را دوباره در سایت منتشر کنید .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: