« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
یاسوج
شنیده ها حاکی از آن است که به زودی مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی اصغر حسینی امروز جمعه ششم آذرماه 1398 آخرین امامت جمعه شهر یاسوج را اقامه کرد و در پایان از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج  خداحافظی و طلب حلالیت کرد.

امام جمعه یاسوج که 26 سال در این جایگاه خدمت نموده با بیان اینکه ؛ کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی بود که نماینده ولی فقیه و امامت جمعه مرکز استان را دو نفر بر عهده داشتند در حالی در شهرها و استان‌های دیگر اینگونه نیست و هر دو مسئولیت بر عهده یک نفر است اظهار داشت:حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی شهر دهدشت نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج خواهد شد.

گفتنی است ؛ تجمیع و سپردن دو منصب «نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد» و «امامت جمعه شهر یاسوج» به یک نفر همچون دیگر استان های کشور مورد تاکید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور می باشد.

به گزارش آوای رودکوف؛شنیده ها حاکی از آن است که به زودی مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: