« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
یاسوج
معاون اقتصادی وزیر کشور در جریان سفر کاری ۲ روزه خود به استان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های مختلف حوزه اقتصادی این استان بازدید می کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛«بابک دین پرست»معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در دومین سفر خود به این استان از پروژه ها و طرح های شهرستان های ۸ گانه استان بازدید خواهد کرد و از نزدیک آخرین وضعیت آنها را بررسی می کند.

برنامه های امروز معاون وزیر کشور بازدید از کارخانه تولیدی آ ۳ ، شرکت طبیعت زنده(سینره)، واحد تولیدی گیاهان دارویی زربند، سایت نمایشگاه بین المللی یاسوج، کارخانه آرد و نشاسته یاسوج خواهد بود و سپس به شهرستان کهگیلویه سفر می کند و بازدید از کارخانه آجر دهدشت و طرح اقتصادی معدنی شهرستان چرام خواهد داشت.

در این بازدیدها، سید حشمت اله صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی بابک دین پرست را همراهی می کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری ؛ دین پرست همچنین در پایان بازدید ها در جلسه ای مشکلات این کارخانجات و واحدهای اقتصادی و اشتغالزا را مورد بررسی قرار خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: