« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
بهبهان
اولین دوره جشنواره دانشجویی نمایشنامه خوانی به همت کانون تاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اولین دوره  جشنواره دانشجویی نمایشنامه خوانی به همت کانون تاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در این جشنواره دانشجویی16 نفر از دانشجویان در 7 گروه هنری به اجرای نمایش پرداختند که در شب پایانی جشنواره، نمایشنامه نقطه صفر مرزی رتبه برتر اولین دوره جشنواره را به دست آورد.

 کیقباد شهرویی دبیر کانون تئاتر دانشگاه هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه و علاقه مند نمودن دانشجویان به هنر بازیگری و تاتر عنوان کرده و افزود این جشنواره حاصل تلاش های سه ماهه دانشجویان داوطلب شرکت کننده در کلاسهای مبانی بازیگری بوده است و نمایش های اجرا شده در این جشنواره توسط خانم  آلا آرویش ،آقای پوریا همت و همکاری بنده کارگردانی و هدایت شده است.

شهرویی افزود نمایش نقطه صفر مرزی با اجرای علی نصیر زاده،سینا انصافی پور و لیلا حاجی ور توانست رتبه برتر این دوره را کسب کند و جایزه بهترین بازیگری نیز برای اجرا در نمایشنامه سه جلسه تراپی به یونس عبده پور اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: