« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
بهبهان
اولین جلسه دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان بهبهان، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اولین جلسه دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان بهبهان، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام طواف مسئول دیبرخانه ضمن اشاره به دبیرخانه بودن دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در اجرای بیانیه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد مهم ترین سند بالا دستی،بر تبیین و عملیاتی کردن آن در شهرستان بهبهان تاکید کرد.

در ادامه اساتید حاضر در جلسه با بیان مطالبی پیرامون اهمیت هم اندیشی و رسیدن به گفتمان مشترک از بیانیه، چهار مصوبه را به تصویب رساندند.

از جمله مصوبات این جلسه را می توان تعیین موضوعات فراخوان مقاله برای برگزاری همایش، بکارگیری تکنولوژی های روز و برگزاری مسابقات در راستای اهداف گام دوم انقلاب میتوان نام برد.

شایان ذکر است هفته گذشته حجت الاسلام ناصری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان طی حکمی حجت الاسلام علی طواف امام جمعه موقت و معاونت استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان را به سمت مسئول دبیرخانه ی تبیین گام دوم انقلاب در شهرستان بهبهان منصوب کرده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: