« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تهران
طی حکمی از سوی مدیرکل امور استانهای حوزه هنری، حجت‌الله ناظری به عنوان سرپرست حوزه هنری استان تهران(کودک و نوجوان) معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در حکم سرپرست حوزه هنری استان تهران آمده: «نظر به سوابق و تجربه­های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست حوزه هنری استان تهران منصوب می­شوید.

انتظار می­رود با تدابیر جنابعالی و بهره­گیری از تجربیات افراد صاحب­نظر و توجه به رسالت­ها و اهداف راهبردی حوزه هنری با بهره­مندی از شیوه­های نوآورانه هنری، حوزه هنری استان تهران مرجعی برای شناسایی و ارتقای توانمندی­های هنرمندان جوان متعهد باشد به ویژه این که حوزه هنری استان علاوه بر وظایف ذاتی خود مسئولیت ستادی مطالبه، برنامه­ریزی و مشاوره پروژه­های مربوط به ادبیات و هنر کودکان و نوجوانان را در حوزه هنری دارد و این مهم با بهره­مند­ی از رهنمودهای مشورتی و نظارتی شورای سیاست­گذاری معرفی شده توسط رئیس محترم حوزه هنری انجام خواهد شد».


مدیر کارگاه تئاتر کودک و نوجوان، مدیر حوزه هنری شهر ری، مدیر اجرایی حوزه هنری استان تهران، کارگردانی تئاتر و دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و مدیریت فروشگاه شکرستان از جمله سوابق مدیریتی حجت­الله ناظری می­باشد.

ارسالی از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: