« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
احمدعلی کریمی زاده:
کانون بسیج هنرمندان با همکاری قسمت فرهنگی حوزه مقاومت بسبج شهرستان لنده برای نشر فرهنگ حسینی و به تصویر کشاندن‌ ارادتمندی ها و انسجام اسلامی این جشنواره عکس را برگزار کرده است که ویژه تصاویر شهرستان لنده و هنرمندان لنده ای است .
پایگاه خبری آوای رودکوف:احمدعلی کریمی زاده دبیر جشنواره عکس عاشورا تا اربعین در گفتگو با "آوای رودکوف" گفت:کانون بسیج هنرمندان با همکاری قسمت فرهنگی حوزه مقاومت بسبج شهرستان لنده برای نشر فرهنگ حسینی و به تصویر کشاندن‌ ارادتمندی ها و انسجام اسلامی این جشنواره عکس را برگزار کرده است که ویژه تصاویر شهرستان لنده و هنرمندان لنده ای است .

وی در ادامه افزود حداقل سن برای شرکت کنندگان هفده سال و برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری ، هر شرکت کننده می تواندیک تا ۵ عکس را بر روی CD یا DVD یا فلش تحویل دبیرخانه جشنواره دهد که پس از داوری پنج اثر برتر مورد تجلیل کانون بسبج هنرمندان شهرستان قرار خواهند گرفت .

کریمی زاده ابراز امیدواری کرد در صورت موفقیت و استقبال از اولین جشنواره عکس عاشورا تا اربعین ،بتوان این جشنواره را استانی و سپس ملی برگزار کرد .

دبیر خانه این جشنواره عکس در قسمت فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهرستان لنده مستقر می باشد .

همشهریان عزیز می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره های ۰۷۴۳۲۴۶۲۲۵۷و ۰۹۳۹۳۴۴۷۱۴۷ تماس حاصل نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: