« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
۳۵ میلیارد تومان، به موجب بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ ، سهم تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بانک‌های استان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به توانمندسازی و اشتغال مددجویان است، گفت: معرفی مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال یکی از برنامه‌های این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندی آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بانک‌های عامل نقش مؤثری در پیشرفت برنامه‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد دارد، افزود: به موجب بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 97، 35 میلیارد تومان سهم تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بانک‌های استان است.

محبی به عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از سال 92 تا96 اشاره کرد و گفت: در این مدت هشت هزار و 621 طرح اشتغال بااعتبار 116 میلیارد و صد میلیون تومان با استفاده از منابع بانکی استان اجراشده است و شش هزار و 743 خانوار از محل اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته در جمع ده استان برتر در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی از منابع بانکی قرارگرفته، یادآور شد: دو هزار و 835 طرح اشتغال بااعتبار 46 میلیارد و 975 میلیون تومان از محل منابع بانکی این استان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 417 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار هفت میلیارد و 770 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده است، افزود: 319 طرح از طرح‌های اجراشده امسال بااعتبار پنج میلیارد 832 میلیون تومان از محل بانکی بوده است.

محبی با تقدیر از تعامل و ارتباط بانک‌های عامل با کمیته امداد تأکید کرد: از بانک‌های عامل استان انتظار داریم با توجه به تسهیلات درنظر گرفته‌شده برای مددجویان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیته امداد را در زمینه توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان یاری رسانند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: