« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
لنده
تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که، «شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست» و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،پدر شهید نوید حقیقت شناس در مراسم تکریم و یادبود فرزند شهیدش که عصر امروز با حضور گرم و صمیمی اقشار مختلف مردم شهرستان لنده برگزار شد گفت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که، «شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست» و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.



وی در حالی که اشک در چشمانش حلقه می زد اظهار داشت :شهید علاوه بر اینکه فرزند و پاره تنم بود همکارم نیز بود و امروزه دلم برای او تنگ شده اما چاره ای نیست و او را تقدیم خدا و امنیت وطنم کردم .

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه فرزندش شجاع ؛دلاور و ورزشکار بوده افزود:پنج تیر به پیکر فرزندم اصابت نمود به نیت پنج تن آل عبا و و در چنین شرایطی وی متهمان را با همان خودرو به زندان تحویل داد و اجازه فراری دادن متهم را نداد.

حقیقت شناس با بیان اینکه :این وعده الهی است که بندگان خود را با مصیبتهای بزرگ امتحان می کند و البته به آنها صبر نیز خواهد داد  اظهار داشت:من اولین پدر شهید نیستم و آخرین نیز نخواهم بود این را باز است و شهید من در راه امنیت رفت از خدا می خواهم این هدیه را  از من قبول نماید.

ایشان در پایان از مادر شهید بخاطر تربیت صحیح ایشان و صبر و بردباری وی  در غم هجران فرزند خود تقدیر و تشکر نمود همچنین از احاد مردم قدرشناس شهرستان لنده که با حضور گرم خود در مراسم تشییع و تدفین شهید و همچنین مراسم تکریم و یادبود او سنگ تمام گذاشتن تقدیر و تشکر نمود. 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: