« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
ایران
رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر فرمودند: راهپیمایی روز قدس یک پدیده منحصر بفردی در جمهوری اسلامی بود و امسال از همیشه برجسته تر بود. امسال در اغلب شهرهای کشور پرشورتر و از لحاظ کمیت از سال گذشته بیشتر بود. این ملت بیدار است و خسته نیست. ایشان گفتند: توطئه دشمن، فشار اقتصادی به توده ملت ایران است برای اینکه مردم را خسته و ناامید کند.
خبرگزاری مهر: رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر فرمودند: راهپیمایی روز قدس یک پدیده منحصر بفردی در جمهوری اسلامی بود و امسال از همیشه برجسته تر بود. امسال در اغلب شهرهای کشور پرشورتر و از لحاظ کمیت از سال گذشته بیشتر بود. این ملت بیدار است و خسته نیست. ایشان گفتند: توطئه دشمن، فشار اقتصادی به توده ملت ایران است برای اینکه مردم را خسته و ناامید کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کسانی که به تبع تبلیغات دشمنان می‌گویند این ملت خسته‌اند خودشان خسته و بی نشاط هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کردند: ملت ایران هر سال در ماه رمضان امتیازات بیشتری را بدست می‌آورد و وقتی هرسال را با سال گذشته‌اش مقایسه می‌کنیم، پیشرفت معنویت را بیشتر در میان مردم مشاهده می‌کنیم.

ایشان افزودند: اوج درخشندگی ماه رمضان در شب‌های قدر همراه با اجتماع عظیم مردم در نقاط مختلف کشور بود.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: راهپیمایی روز قدس یک پدیده منحصر بفردی در جمهوری اسلامی بود و امسال از همیشه برجسته تر بود. امسال در اغلب شهرهای کشور پرشورتر و از لحاظ کمیت از سال گذشته بیشتر بود. این ملت بیدار است و خسته نیست.

آیت الله خامنه ای فرمودند: کسانی که به تبع تبلیغات دشمنان می‌گویند این ملت خسته‌اند خودشان خسته و بی نشاط هستند.

رهبرمعظم انقلاب ادامه دادند: روز قدس امسال در میان ملت های دیگر هم رونق و شکوفایی بیشتری داشت و گسترده‌تر بود و نشان می‌داد ملت‌ها در کشورهای مختلف روز قدس را گرامی می‌دارند و این به معنای آنست که علیرغم تبلیغات دشمنان، جهت‌گیری ملت های مسلمان با ملت ایران یکی شده است.

ایشان با بیان اینکه امروز قدرت های شیطانی از قدرت و استقلال ملت ایران نگران هستند، گفت: این قدرت‌ها همیشه تلاش خود را علیه مردم ایران انجام می‌دهند و همیشه هم شکست می‌خورند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای فرمودند: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما در منطقه غرب آسیا هفت تریلیون دلار پول خرج کرده ایم و چیزی بدست نیاوردیم.

رهبرمعظم انقلاب تاکید کردند: آمریکا در منطقه شکست خورده است. شیطان بزرگ با آن همه تلاش نتوانسته است به مقصود خود برسد و بعد از این هم اگر قدرت‌های شیطانی پول خرج کنند چیزی عایدشان نمی‌شود.

ایشان گفتند: توطئه دشمن، فشار اقتصادی به توده ملت ایران است برای اینکه مردم را خسته و ناامید کند.

آیت الله خامنه‌ای فرمودند: یک کانون مرکزی برای رسیدگی به این امور با حضور روسای قوه تشکیل شده تا مساله اقتصاد را دنبال کند و تصمیمات قاطع بگیرد.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مردم هم در این زمینه وظایفی دارند، گفتند: توده مردم باید مساله پرهیز اسراف را مورد توجه قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: