« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
بهمئی
جلسه ستادساماندهی امورجوانان شهرستان بهمئی ، با هدف رفع مشکلات جوانان این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ « حکمت الله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی» در این جلسه ، افزایش تعامل و هماهنگی  دستگاه های اجرایی برای حمایت از جوانان ، رفع معظلات اجتماعی و مشکلات اشتغال و آسان سازی ازدواج جوانان را خواستار شد و گفت : برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد ازجمله وظایف ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید بستری فراهم شود تا جوانان ما در راستای پیشبرد اهداف کشور و نظام گام بردارند.



« حکمت الله سنایی » با تاکید بر پیگیری مشکلات و خواسته های جوانان شهرستان افزود : متولیان امور جوانان در شهرستان بهمئی ، وظیفه ایجاد بستری مناسب ، برای افزایش آمار ازدواج ، کاهش آمار طلاق و رفع اعتیاد جوانان را بر عهده  دارند.


پیگیری افزایش پرداخت اعتبارات اشتغال زایی به جوانان از سوی بانک های عامل و دستگاهها ، قرار گرفتن همه بانک ها در سامانه اعطای تسهیلات ازدواج ، بررسی عوامل مشکلات جوانان برگزاری کلاسهای مختلف فرهنگی و آموزشی توسط دستگاههای فرهنگی ، برگزاری برنامه های عمومی ، ورزشی و  شاد و ادامه برگزاری نشست های مختلف با جوانان شهرستان بهمئی  از مهمترین مصوبات این جلسه بود. 


عکس و گزارش/مسلم مختاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: