« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کهگیلویه
دکتر احمدی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد، به اتفاق حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویۀ بزرگ در مجلس شورای اسلامی با آ میر احمد تقوی در دهدشت دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ دکتر احمدی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد، به اتفاق حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویۀ بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری و مسئولین شهرستانی با آ میر احمد تقوی در دهدشت دیدار کردند.


در این دیدار آ میر احمد تقوی ضمن خیر مقدم به آقای استاندار و دعا برای توفیق ایشان در خدمت به مردم، توصیه‌هایی جهت توجه مسئولان به همۀ مناطق استان بصورت برابر و تقسیم بودجه بر اساس نیازها، و تلاش در جهت رفع محرومیت‌های مردم وفادار و انقلابی مناطق مختلف استان نمودند.


ایشان با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها و نابرابری‌ها در بعضی از مناطق استان، اظهار امیدواری کردند توسعۀ متوازن در دستور کار تیم مدیریتی استان قرار بگیرد.


سپس دکتر احمدی ضمن قدردانی از توصیه‌های آ میر احمد تقوی، با اشاره به جایگاه ویژۀ ایشان و اقدامات موثری که در طول سالیان متمادی برای رفع محرومیت‌ها از زندگی مردم انجام دادند، بیان نمود در این مدتی که مسئولیت اجرایی استان را بر عهده گرفتم، بررسی‌های انجام گرفته مؤید فرمایشات حضرتعالی بود و شاهد برخی کاستی‌ها و وجود توسعۀ غیر متوازن در استان بودم و امیدوارم از این به بعد با تلاش تیم مدیریتی جدید و یاری شخصیت‌های برجستۀ استان و مردم شهرستان‌های مختلف بتوانیم نواقص موجود را برطرف و توسعۀ متوازن را سرلوحۀ کارمان قرار دهیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
ان شا الله که مناطق طیبی نشین ما که ظرفیت ها بیشماری برای پیشرفت دارد مثل مناطق برادران بویراحمد توسعه و توجه شود ان شا الله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: