« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
ورزشی
کاپیتان استقلال، برای بازی در دربی باید از سد بهترین بازیکن استقلال عبور کند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از وبسایت نود، فصل پیش اختلافات منصوریان و رحمتی، حسینی را برای چند بازی به دروازه‌بان فیکس استقلال تبدیل کرد. این فصل هم همین اتفاقات، دوباره حسینی را فیکس کرده است. با این تفاوت که این بار عملکرد فوق العاده او شاید حضورش در ترکیب استقلال را طولانی‌تر کند.

بازیکنان استقلال، این فصل عملکرد ضعیفی داشته‌اند و فقط دو بازیکن این تیم، میانگین نمرات کمتر از ۳ داشته‌اند. در سیستم نمره‌دهی برنامه نود، یک بهترین نمره و ۶ بدترین نمره است. حسین حسینی و فرشید باقری، این فصل توانسته‌اند نمره‌ای کمتر از ۳ داشته باشند و حساب‌شان را از دیگر بازیکنان ناموفق استقلال جدا کنند.

حسینی با میانگین نمرات ۲،۷۵، بهترین بازیکن استقلال در این فصل محسوب می‌شود. رحمتی در پنج بازی که به میدان رفت، میانگین نمرات ۳،۵ را داشت. با توجه به اینکه حسینی کمتر از نصف بازی‌ها برای استقلال به میدان رفته، در لیست بهترین‌های لیگ برتر قرار نمی‌گیرد اما اگر یک بازی بیشتر داشت و در لیست قرار می‌گرفت، می‌توانست در حال حاضر نفر هشتم برترین بازیکنان لیگ و بهترین دروازه‌بان لیگ برتر باشد! در حال حاضر بهترین دروازه‌بان لیگ، محسن فروزان با نمره ۲،۷۸ است.

در صورتی که هفته بعد هم حسینی مقابل پرسپولیس به میدان برود، در کنار پیام نیازمند و محسن فروزان تبدیل به یکی از کاندیداهای اصلی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر خواهد شد. کارنامه‌ای که کنار گذاشتن او و بازی دادن به رحمتی را حتی در بزرگترین بازی فصل سخت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: