« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
در مراسم مهرعاطفه‌ها اعلام شد
نرخ ترک تحصیل دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد کاهش یافته است.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد در  مراسم مراسم برگزاری مرحله دوم مهر عاطفه‌ها از کاهش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

وی کمک‌های کمیته امداد و مشارکت مردم و خیران در رسیدگی به دانش آموزان نیازمند را از عوامل مهم این کاهش دانست و افزود: امیدواریم با تدابیر کمیته امداد و کمک مردم خیر و نیکوکار استان شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان نیازمند در تمام مقاطع تحصیلی باشیم.

محبی با اشاره اینکه مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ در سال جاری به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد.

هادی زارع پور، مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویر احمد در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند، بر روزم نهادینه کردن فرهنگ کمک‌رسانی به دیگران طبق دستورات دینی و سیره ائمه اطهار تأکید کرد.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات کار خیر بزرگ بودن نفس عمل در عین کوچکی کار است زیرا انجام هر کار نیکی هرچند ناچیز اجری مضاعف دارد.

شایسته ذکر است، هشت هزارو ۳۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: