« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
در آستانه هفته قوه قضائیه
رئیس دادگستری شهرستان لنده بمناسبت هفته قوه قضاییه، برنامه های این هفته در لنده را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ رئیس دادگستری شهرستان لنده در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی گفت : قوه قضاییه بر اساس اصل 156 از فصل یازدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارای وظایفی است که در این خصوص آمده است قوه قضاییه قوه ای است مستقل که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی، مسئول تحقق بخشیدن به عدالت و عهده دار وظایفی نظیر احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی های مشروع می باشد.

 امیرحمزه بازیار افزود : نظارت بر حسن اجرای قانون، کشف جرم و تعقیب، مجازات و تنویر طرفین، اجرای حدود و مقررات مدون جزایی اسلام و همچنین اقدام مناسب در جهت پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمین، از دیگر وظایف قوه قضاییه می باشد.

رئیس دستگاه قضا شهرستان لنده در ادامه به برنامه‌های دادگستری شهرستان لنده در هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: به مناسبت  این هفته، برنامه ها، گزارش عملکرد و آمار اقدامات انجام گرفته دادگستری لنده در جمع خبرنگاران و دیدار با امام جمعه لنده و همچنین پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان تشریح خواهد شد.

ایشان گلباران گلزار شهدای لنده و ملاقات مردمی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان لنده را از دیگر برنامه های دادگستری لنده در هفته قوه قضائیه اعلام نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: