« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
گزارش
در حاشیه این دیدار مردمی در کنار مزار مطهر شهید قمبرپور صحنه ای زیبا ، محتوای درس مدیریتی امروز را برای کریمی نژاد سرپرست فرمانداری رقم زد . یعنی رویش درختی از دل تخته سنگ .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده به همراه جمعی از اعضای شورای اداری از جمله روسای ادارات بهزیستی ، کمیته امداد ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، آبقای روستایی ، برق ، بنیاد مسکن ، بنیاد شهید ،راهداری و حمل و نقل جاده ای و بخشدار موگرمون از روستاهای نهضت ، دشت ناصری ، بنه علیاری و راوک دیداری چند ساعته داشتند .

این دیدار ادامه سلسله سرکشی های مسئولین از روستاهای تابعه شهرستان بود که کریمی نژاد از  ابتدای تصدی فرمانداری لنده در دستور کار خود قرار داد .

طلیعه سفر دیدار از وضعیت معلول جسمی حرکتی در روستای وحدت که دل هر بیننده ای را به درد می آورد . ساخت سرپناه برای این معلول  وعده  ی مسئول بهزیستی شهرستان موجب دست به دعا شدن ایشان شد .

مقصد اول : روستای نهضت

پس از حضور در گلزار مطهر شهید قمبرپور اهالی این روستا گلایه هایی از ادارات آ ب ، راه و بنیاد شهید داشتند که کریمی نژاد خواهان توضیحات مسئولین مربوطه شدند . در برخی موارد اهالی روستا قانع و  برخی موارد از جمله تسطیح ادامه راه ارتباطی و ساماندهی گلزار مطهر شهید در اولویت کاری سال 96 ادارات مربوطه قرار گرفت .

در حاشیه این دیدار مردمی در کنار مزار مطهر شهید قمبرپور صحنه ای زیبا ، محتوای درس مدیریتی امروز را برای کریمی نژاد سرپرست فرمانداری رقم زد . یعنی رویش درختی از دل تخته سنگ .

کریمی نژاد با اشاره به این صحنه دلنواز به مدیران یادآور شد : گاهی تغییر در محیط امکانپذیر نیست و یا دشوار به نظر میرسد . بنابراین تغییر در خود می تواند کارساز باشد . رشد و نمو این درخت با این شرایط دشوار مصداق اقتصاد مقاومتی و ضرب المثل معروف " خواستن توانستن است " می باشد گاهی با امکانات محدود هم میشود تحول ایجاد کرد .

ایستگاه دوم : روستای دشت ناصری ،

نگینی بر تارک بهشت گمشده موگرمون . با دشتی وسیع بالغ بر سیصد هکتار . شکوفه های تک درخت آلوزرد حیات ریش سفید روستا خبر از بهاری زودرس داشت . کریمی نژاد پس از بررسی زیرساخت های روستا و صدور دستورات لازم پای درد دل مردم نیز نشست و درخواستهای شخصی را به مسئولین نهادهای حمایتی ارجاع داد . ایشان ضمن ابراز گلایه از کم کاری مردم روستا از مدیر جهاد کشاورزی خواست تمهیدات لازم برای کاشت انجیر دیم در کوهپایه منتهی به روستا و آبیاری قطره ای در دشت ناصری برای برداشت میوه های جالیزی را فراهم نماید . درخواست جالب یکی از دانش آموزان روستا با موضوع کمبود کیت آزمایشگاهی کریمی نژاد را مجاب کرد تا قول پیگیریهای لازم را دهد .

ایستگاه سوم : روستای بنه علیاری روستایی بالغ بر 35 خانوار .

دهیار و یکی از اهالی روستا به بیان مشکلات پرداختند . در ادامه محتشم بخشدار موگرمون ضمن ارائه خدمات انجام شده در مدت سه سال و اندی استقرار دولت تدبیر و امید از وجود معارضات مردمی در اجرای طرح هادی روستا ابراز گله مندی کرد که مردم قول همکاری دادند . کریمی نژاد پس از بازدید میدانی از روستا ،  در جمع مردم در مسجد گفتند : هیچگاه وعده دروغ نمی دهیم اما به مطالبات به حق شما گردن نهاده و می پذیریم که نباید حقوق ابتدایی مردم به آرزوی آنان مبدل شود . اما تلاش خواهیم کرد مشکلات این روستا از جمله وضعیت آنتن دهی تلویزیون و موبایل ، راه ارتباطی ، وضعیت ادامه تحصیل فرزندان این روستا در خوابگاه شبانه روزی لنده را در دستور کار قرار دهیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار خواهیم بوذ .

مقصد پایانی : راوک . روستایی که از وضعیت آب آشامیدنی خود و راه ارتباطی گله مند بودند وقول  مساعدتهای لازم را از فزماندار گرفتند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: