« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
در اولین روز از هفته تربیت بدنی؛
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ جمشید آبسواران پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: این هفته فرصت ارزشمندی برای ترویج و تقویت برنامه‌های فرهنگی ورزشی حوزه اداره ورزش و جوانان است و اهمیت آن در راستای توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین مردم بسیار بالا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  با اشاره به نقش ورزش در تندرستی و شادابی جامعه بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر این هفته تأکید کردو گفت: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصتی است تا از همه ظرفیت‌های حوزه در گسترش و توسعه ورزش همگانی در درون خانواده‌ها بهره ببریم.

آبسواران  برنامه‌های فرهنگی ورزشی در این هفته را تشریح کرد و ادامه داد: نشست با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، بدمینتون، طناب‌کشی و فوتسال بانوان، مسابقات بومی و محلی، کونگ‌فو، تکواندو و کشتی آقایان، همایش بزرگ پیاده روی خانواده ، دوچرخ سواری و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار را از مهم‌ترین برنامه‌های  اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در هفته تربیت‌بدنی اعلام نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در ادامه به کمبود نیروی انسانی و امکانات خودرویی اداره ورزش و جوانان نیز اشاره کرد و گفت: این اداره با دو نفر اداره می شود و از طرفی دو خودروی پراید و مینی‌بوس داشته که متأسفانه با توجه نداشتن بیمه مینی‌بوس نمی‌توان از آن در جهت اجرای برنامه‌های ورزشی مورد  استفاده قرار داد.

جمشید آبسواران همچنین به کمبود فضای فیزیکی ورزشی در شهرستان لنده نیز اشاره کرد و گفت: در سال 94 اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به این شهرستان جهت ایجاد یک سالن چند منظوره، 3 چمن مصنوعی و پیست دومیدانی اختصاص داده شد ولی بنا به دلایل مختلفی تاکنون تأمین اعتبار نگردید.

ایشان در ادامه از راه اندازی مجدد استخر شنای لنده تا پایان هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود :با پیگیریهای بعمل آمده تا پایان هفته تربیت بدنی استخر شنای شهرستان لنده مجددا راه اندازی خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف ؛ استخر شنای لنده با هزینه هنگفت یک میلیارد و اندی در دولت سابق بنا نهاده شده و مورد استقبال با شکوم مردم و ورزشکاران شنا قرار گرفته  که چند سالی هست  بدلایل مختلف تعطیل گردیده است.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: