« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴
  امر به معروف ضامن بقاء و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است ...

 

آوای دنا:حمید رضا جمالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لنده با اشاره به اهمیت این فریضه مهم گفت :امر به معروف ضامن بقاء و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است .وی افزود در قران کریم: خداوند امر به معروف و نهی از منکر را هم طراز با نماز دانسته و همگان را به اجرای آن در جامعه امر فرموده است.ایشان با تأکید بر ضرورت اجرای امر به معروف  در جامعه گفت: رسول مکرم اسلام فرمودند:کسی که اهل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد جانشین خدا،پیامبر و قران بر روی زمین خواهد بود.
بخشدار لنده گفت:امر به نیکی و پرهیز از بدی همراه با رفاقت ودوستی با جوانان می تواندیکی از راههای کاربردی شدن معروفات در جامعه باشدکه موجب ریشه کن شدن منکرات از جامعه می شود. 
جمالی ارشاد و راهنمایی ،همراه با لطافت و مهربانی را مهمترین روش برخورد با افراد خاطی دانست و گفت :گاهی اوقات کم حوصله بودن امران به معروف می تواند نتیجه عکسی را در بر داشته باشد و ما باید با افزایش صبر و و حوصله ی خود از عوارض بد رفتاری جلوگیری کنیم/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: