« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
فرهنگی؛
رئیس سینمای جوان و انجمن فیلم و عکس کهگیلویه، گفت: فیلم‌های کوتاه به صورت دو هفتگی در محل انجمن فیلم و عکس کهگیلویه پخش می شوند.

پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به برگزاری پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه، اظهار کرد: سینما و به طور خاص فیلم کوتاه یکی از قدرتمندترین ابزارهای تاثیرگذار بر جامعه است.

وی افزود: هرگاه سینما مسیر صحیح خود را پیمود، تاثیر فرهنگی آن را در جامعه به وضوح دیدیم؛ سینما مانند شمشیری دو لبه است که هم می‌تواند شخص و جامعه را به قهقرا ببرد و هم می تواند فرد و جامعه را به اوج برساند.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: برنامه پخش فیلم باید هدفمند باشد تا هم از لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ فنی باعث رشد و پویایی در جامعه شود، و این برنامه ها و آموزش ها نباید صرفاً در مرکز شهرستان باشد، باید در بخش‌ها و روستاها نیز این پخش فیلم را داشته باشیم و در مسیر توزیع عادلانه آموزش گام‌های مؤثرتری برداریم.

عبودی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کر،د: مجموعه اعضای انجمن فیلم و عکس همگی پای کار بودند و یکی از فعال‌ترین انجمن‌های شهرستان هستند و در همین مدت کوتاه فعالیت‌های تاثیرگذاری هم برای هنرمندان این عرصه و هم جامعه و عامه مردم داشته‌اند.

اسماعیل رضوی زاده، افزود: پخش فیلم‌های کوتاه تولید شده در شهرستان که با همکاری انجمن فیلم و عکس صورت گرفت در اولویت خواهد بود و در کنار پخش فیلم، جلسات نقد و بررسی نیز برگزار می شود و در این جلسات از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده خواهد شد.

رئیس سینمای جوان و انجمن فیلم و عکس کهگیلویه، تصریح کرد: نقد اثر هنری و در اینجا نقد فیلم می‌تواند هم باعث بالندگی هنرمند شود و هم سطح سواد بصری و سینمایی مخاطب را ارتقا دهد، اثر هنری مانند فلزی خام است که بین چکش (صاحب اثر) و سندان (مخاطب) شکل می گیرد و باعث مهارت بیشتر صاحب اثر می‌شود و این منجر به ارتقاء اثر هنری می‌شود.

رضوی بیان کرد: جلسات پخش فیلم کوتاه روزهای پنجشنبه‌ به صورت دو هفتگی در فرهنگسرای اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه در محل کلاسهای انجمن فیلم و عکس (ساعت 17 تا 19) برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه از مدیریت و مجموعه فرهنگ ارشاد اسلامی برای همراهی و همیاری در همه برنامه‌های این انجمن تقدیر و تشکر کرد.

پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: