« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
اشاره:از ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری ۱۰۱ هزار و ۱۰۲ نفر در پای صندوقهای رای حضور یافتند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهبهان ،در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد 15 نفر از واجدین شرایط در حوزه انتخابیه بهبهان و اغاجاری به رقابت پرداختند.
بر اساس تعدد نامزدها ، تعدد سلایق سیاسی و همچنین بر اساس تجربه دوره قبل یعنی مجلس نهم پیش بینی می شد که انتخابات این دوره نیز به مرحله دوم راه یابد که چنین شد.

حال با توجه به دلایل ذکر شده و همچنین  قانون انتخابات کشور و بدلیل اینکه هیچ کدام از کاندیدای محترم نتوانستند حد نصاب لازم را برای ورود مستقیم در دور اول به بهارستان کسب کنند آقایان ضرغامی و کشت زر، برای تصدی نمایندگی مجلس بهبهان در اردیبهشت ماه ۹۵ با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بدون شک رقیب فعلی مهندس ضرغامی را باید پدیده این دور از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بهبهان نامید زیرا کمتر کسی تصور می کرد تا وی بعنوان نفر دوم وارد این عرصه شود و و دلایل آن هم شاید عدم حمایت جناحهای سیاسی و هیاهوهای تبلیغاتی باشد.بنابراین تصمیم گرفته ایم تا خلاصه ای از زندگینامه وی را منتشر نماییم.

گفتنی است متعاقبا بخشی از زندگینامه و اهم فعالیتهای سیاسی و اجتماعی مهندس ضرغامی در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.


خلاصه ای از زندگی حبیب الله کشت زر

نام و نام خانوادگی : حبیب ا… کشت زر دارای گرایش سیاسی مستقل

حبیب الله کشت زر، در ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۳۹ در شهر دارالمومنین بهبهان چشم به جهان گشود وی مقاطع تحصیلی خود را در کنار دوستان خویش در مدارسی همچون ابوریحان و سلطانی(بخردیان فعلی) سپری نمود و همزمان با خدمتگزاری در عرصه های مختلف مدیریتی، مدارج علمی و دانشگاهی را در دوره ی کاردانی مدیریت دولتی ،کارشناسی مهندسی کشاورزی و در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی با موفقیت و شایستگی به پایان رساند.

مهندس کشت زر ،در سال ۱۳۶۴ به استخدام وزارت کشور درآمد ودارای  ۲۷ سال سابقه مدیریت اجرایی می باشد که در ادامه به پاره ای از سوابق مدیریتی و اجرایی وی اشاره می شود:

– مدیر اجرایی طرح تعزیرات حکومتی
– معاونت اداره بازرگانی
– مسئولیت ستادهای : بسیج اقتصادی، سوخت، ازدواج، انتخابات و …
– شهردار چرام
– شهردار سردشت زیدون
– عضو مجمع شهرداران صلح جهانی ( mayors of peace )
– شهردار نمونه استان خوزستان
– عضویت در چندین کمیته و شورای تخصصی؛ شورای آموزش و پرورش، شورای هماهنگی ترافیک، کمیته برنامه ریزی شهرستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: