« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
آوای رودکوف-رئیس شورای شهر لنده گفت:بر اساس آیه شریفه «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،سید محسن جعفری در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه، دهه فجر را یادآور استقلال ملت ایران و رهایی از وابستگی به بیگانگان دانست و افزود: دهه مبارک فجر یکی از باارزش‌ترین دوره‌های تاریخ ایران است که  باید با پاسداشت این ایام، یاد و خاطره مجاهدانی که با نثار خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، گرامی داشته شود.

رئیس شورای حل اختلاف لنده اظهار کرد: بر اساس آیه شریفه «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» خداوند وعده داده تا مستضعفین را وارثان زمین قرار دهد بنابراین انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است.

جعفری ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و خبر خاطر نشان کرد:تحقق توسعه فرهنگي يا اقتصادي در جامعه اسلامي نيازمند ارتباط با رسانه است و خبرنگاران حلقه اصلي توسعه پايدار جامعه ما  هستند

ایشان به مسولیت شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود:یکی از وظایف شورای اسلامی شهر نظارت بر شهرداریها و امورات اداری ، مالی و عمرانی آنها است که در این راستا هم وظیفه شرعی دارد و هم وظیفه قانونی.

سید محسن جعفری در ادامه بیان کرد:در راستای خدمت به مردم در طی این مدت از عمر شورای اسلامی شهر توانستیم  نسبت به شناسایی مشکلات و کمبودها و اولویت بندی آنها جهت پیگیری و اقدام نهایی برنامه ریزی لازم را داشته باشیم .

ایشان اولویتهای و اقدامات مهم شهرداری و شورای شهر در یکسال گذشته را به شرح ذیل اعلام نموده است:
*مرمت و ساخت پیاده روهای شهر لنده
*در اولویت قرار دادن ورودی های شهر
*رفع آب های سطحی در سطح شهر
*در اولویت قرار دادن فضاهای سبز
*پیگیری جهت تکمیل ساخت و ساز ساختمان اداری شهرداری
*پیگیری امورات مربوط به راه و خروج لنده از بن بست از طریق مسولان استانی و کشوری
*پیگیری مشکلات و نارسائیهای برق و تعرفه برقی
*تلاش برای استقلال ادارات در سطح استان و کشور
*تلاش برای استقرار شبکه بهداشت و درمان
*پیگیری جدی جهت بهربرداری از معادن شهرستان لنده و....
رئیس شورای اسلامی شهر لنده در پایان از خدمات شهردار  جوان لنده و همچنین از همراهی و تعامل اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: