« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
موبایل نوعی از اختلال شخصیت است افرادی که دارای اختلال شخصیتی شک و سوءظن به همسر هستند، بیشتر از تلفن همراه استفاده می‌کنند. در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

یک هشدار جدی؛ وابستگی به موبایل نوعی از اختلال شخصیت است

افرادی که دارای اختلال شخصیتی شک و سوءظن به همسر هستند، بیشتر از تلفن همراه استفاده می‌کنند.

حسین ابراهیمی مقدم روانشناس در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: وابستگی به موبایل از جمله اختلالات شخصیتی‌ است، چرا که بسیاری از افراد از تلفن همراه به عنوان وسیله‌ای که می‌توانند هر لحظه با دیگران در ارتباط بوده و برای انجام کارها، تصمیم گیری‌ها و رسیدن به اهدافشان از آن‌ها بهره‌مند شوند، استفاده می‌کنند. در واقع این‌گونه افراد، در هر موقعیتی نظر دیگران برایشان بسیار حائز اهمیت است.
این روانشناس ادامه داد: دسته دیگر، افرادی هستند که دارای اختلال شخصیتی وسواس فکری هستند و در اتخاذ تصمیمات و انجام کارها شک، تردید و دودلی دارند و طبق بررسی‌ها، طبیعی است که چنین افرادی از تلفن همراه زیاد استفاده کنند.

ابراهیمی مقدم همچنین تصریح کرد: دسته سوم کسانی هستند که دارای اختلال شخصیتی شک و سوءظن به همسر بوده، به طوری که می‌توان گفت آمار استفاده از تلفن همراه در آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، چرا که در موقعیت‌های مختلف همیشه فرد باید در دسترس باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین
عکس روز